مگ بلاگ

5 اپلیکیشن اپل واچ که به شما کمک می کند تا به رژیم غذایی خود پایبند باشید

5 اپلیکیشن اپل واچ که به شما کمک می کند تا به رژیم غذایی خود پایبند باشید

در حالی که همه ما دلایل مختلفی برای افزایش یا کاهش وزن داریم، Noom با پرداختن به عناصر روانشناختی که بر عادات غذایی ما تأثیر می گذارد، این کار را ممکن می کند. به عنوان مثال، شما ممکن است تمایل به خوردن احساسات داشته باشید، تمایل به پرخوری یا اعتیاد به قند داشته باشید، که شرایطی هستند که یک رژیم غذایی معمولی همیشه نمی تواند آنها را برطرف کند. به گفته Noom، از جدیدترین دستاوردهای علوم رفتاری برای کمک به افراد در کنترل سلامت خود استفاده می کند.

هنگامی که Noom را برای اولین بار دانلود می کنید، باید یک پرسشنامه گسترده را پر کنید، که شامل سوالاتی مانند اهداف مرتبط با وزن، مشخصات دموگرافیک، و حتی سوالات صمیمی تر است، مانند اینکه آیا سابقه اختلال در خوردن غذا دارید. پس از آن، برنامه توصیه‌ها و پیش‌بینی‌هایی را در مورد اینکه وزن شما در یک بازه زمانی مشخص در صورت رعایت آن چه شکلی می‌شود به اشتراک می‌گذارد.

اگرچه برنامه مستقیم Apple Watch برای Noom وجود ندارد، اما همچنان می توانید برنامه Noom خود را به Apple Health متصل کنید. با این کار، می‌توانید به Noom اجازه دهید داده‌های سلامتی شما را بخواند و اطلاعاتی مانند مراحل، انرژی رژیم غذایی، انرژی فعال، گلوکز خون و وزن را از Apple Watch شما همگام‌سازی کند. پس از آن، Noom می‌تواند توصیه‌های بهتری برای برنامه‌های غذایی شما در پیشبرد ایجاد کند.

متأسفانه، Noom سطح رایگان در اپ استور ندارد، اما آزمایشی رایگانی را ارائه می‌کند که شامل ثبت غذا، ردیابی وزن و نکات می‌شود. پس از آن، می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از برنامه های پرداخت مختلف آن با نیازهای مدیریت وزن خاص شما مطابقت دارد.