مگ بلاگ

آئودی RS 6 آوانت GT 2025 سوپر واگنی است که نمی دانستیم به آن نیاز داریم

در سطح جهانی، تعداد انگشت شماری از گزینه های رنگ به همراه چند طرح برگردان مختلف و پرداخت دو چرخ وجود خواهد داشت. با این حال، تمام خودروهای ایالات متحده در رنگ سفید Arkona با برچسب‌های میراث اسپرت آئودی در رنگ‌های مشکی، خاکستری و قرمز به پایان خواهند رسید. نشان‌های مدل جلو و عقب نیز با آن طرح رنگ مطابقت دارند، در حالی که چرخ‌ها به رنگ سفید براق تمام می‌شوند. دهانه های کاپوت فیبر کربن در معرض دید را نشان خواهند داد.

در داخل، خودروهای آمریکایی صندلی‌های پرفورمنس را از RS 6 Avant با دوخت‌های قرمز و مسی دریافت خواهند کرد. سایر مناطق از صندلی های سطلی RS برخوردار خواهند شد. میکروفایبر مشکی دینامیکا کنسول میانی، پشتی بازو، داشبورد و موارد دیگر را می پوشاند و کمربندهای ایمنی به رنگ قرمز زرشکی هستند. آئودی همچنین شماره سریال خودرو را روی پلاک کنسول مرکزی قرار خواهد داد.

سانروف پانوراما برقی و تایرهای Continental Sport Contact 7 استاندارد خواهند بود. سفارشی‌سازی‌های یک RS 6 Avant استاندارد در کارخانه تولید Neckarsulm آئودی – خانه R8 همراه با RS e-tron GT – انجام می‌شود – یک روز بیشتر برای دست‌کاری بدنه جدید و سایر تغییرات مکانیکی صرف می‌شود.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید