مگ بلاگ

آمازون اکنون به شما امکان می دهد با تلویزیون Fire خود تصاویر هوش مصنوعی بسازید

آمازون اکنون به شما امکان می دهد با تلویزیون Fire خود تصاویر هوش مصنوعی بسازید

ویژگی AI Art بخشی از مجموعه ویژگی های Ambient Experience است که در تلویزیون های Amazon Fire TV Omni Series QLED و Fire TV Stick 4K Max در دسترس است. مجموعه Ambient Experience در نظر گرفته شده است تا Fire TV شما را به یک فروشگاه یک‌جا برای ویژگی‌ها و اطلاعات جالب، از جمله گالری‌های هنری، گزارش‌های آب و هوا و موارد دیگر تبدیل کند.

استفاده از ویژگی AI Art به همین سادگی است که منوی Ambient Experience را باز کنید و سپس یک فرمان را در کنترل از راه دور Fire TV با الکسا فعال کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید تصویری از استون‌هنج را در پس‌زمینه غروب خورشید ببینید، دکمه فرمان صوتی را روی کنترل Fire TV خود فشار می‌دهید و می‌گویید: «الکسا، تصویری از استون‌هنج در غروب خورشید ایجاد کنید».

پس از یک دوره پردازش کوتاه، حداکثر چهار تصویر تولید شده در صفحه Fire TV به شما نمایش داده می شود. علاوه بر این، چندین دکمه اصلاح کننده برای تغییر بیشتر تصاویر به شما ارائه می شود، مانند هنر پیکسل، مداد رنگی، رنگ روغن و موارد دیگر. هنگامی که تصویری را که دوست دارید دریافت کردید، فقط روی آن کلیک کنید، و می توانید آن را در حساب آمازون خود ذخیره کنید و از آن به عنوان پس زمینه Fire TV خود استفاده کنید.

آمازون کاربران را تشویق می کند تا بازخورد خود را در مورد این ویژگی ارسال کنند تا بتواند به اصلاح Titan Image Generator و ساخته های آن ادامه دهد. برای ارسال بازخورد، روی دکمه شست به بالا یا انگشت شست پایین که هنگام انتخاب تصویر ایجاد شده توسط AI Art ظاهر می شود، کلیک کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید