مگ بلاگ

آنچه باید قبل از تنظیم مجدد آیفون خود بدانید

آنچه باید قبل از تنظیم مجدد آیفون خود بدانید

قبل از اینکه بتوانید آیفون خود را بازنشانی کنید، باید Find My را غیرفعال کنید. این برای کمک به یافتن و ایمن نگه داشتن آیفون شما در صورت سرقت طراحی شده است. از قفل فعال سازی استفاده می کند تا تلفن را بدون رمز عبور شما تقریباً بی استفاده کند. بنابراین، اگر می‌خواهید گوشی را تحویل دهید، حذف Find My بسیار مهم است.

نسخه‌های جدید iOS به‌عنوان بخشی از فرآیند بازنشانی کارخانه، به‌طور خودکار آیفون را از شبکه Find My حذف می‌کند، بنابراین نیازی نیست کاری را به صورت دستی انجام دهید. با این حال، همچنان می‌توانید Find My را با رفتن به تنظیمات، ضربه زدن روی نام خود، انتخاب Find My و خاموش کردن آن غیرفعال کنید.

اگر از اپل واچ استفاده می کنید، بهتر است قبل از تنظیم مجدد، ابتدا ساعت را لغو جفت کنید. به این ترتیب، به دستگاه اجازه می‌دهید یک نسخه پشتیبان ایجاد کند که می‌توانید از آن برای بازیابی اطلاعات ساعت خود پس از تنظیم مجدد استفاده کنید. با ساعت خود در نزدیکی به برنامه Apple Watch بروید، روی ساعت من ضربه بزنید و همه ساعت ها را انتخاب کنید. دکمه اطلاعات را در کنار Apple Watch خود انتخاب کنید و روی Unpair ضربه بزنید. با انجام این کار اپل واچ شما از شبکه Find My حذف می شود و یک نسخه پشتیبان به عنوان بخشی از فایل های پشتیبان آیفون شما ایجاد می شود که می توانید پس از بازنشانی کارخانه ای آن را بازیابی کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید