مگ بلاگ

آنچه باید قبل از تنظیم مجدد اندروید خود بدانید

آنچه باید قبل از تنظیم مجدد اندروید خود بدانید

بازنشانی کارخانه تمام داده‌های موجود در حافظه محلی دستگاه Android شما را پاک می‌کند تا شکل اصلی خود را بازیابی کند. این شامل:

  1. عکس‌ها، فیلم‌ها، فایل‌های صوتی (موسیقی و صدای ضبط‌شده)، و اسناد.

  2. برنامه‌ها و داده‌های ذخیره‌شده آن‌ها مانند گذرواژه‌ها، تنظیمات برگزیده و دانلودها.

  3. مخاطبین ذخیره شده محلی، گزارش تماس ها و پیامک های پیامکی — مخاطبین همگام سازی شده با حساب Google شما تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

  4. تنظیمات دسترسی خاص، گذرواژه‌های Wi-Fi، و بلوتوث و اتصالات شبکه دستگاه Android شما.

Google Drive ساده ترین و ایمن ترین راه برای پشتیبان گیری از همه چیز در دستگاه Android شما است. می‌توانید با استفاده از ویژگی‌های همگام‌سازی خودکار از بیشتر داده‌ها نسخه پشتیبان تهیه کنید، در حالی که بقیه باید به صورت دستی در Drive آپلود شوند. اگر دستگاه Android خود را پس از بازنشانی می فروشید، فقط مطمئن شوید که حساب Google خود را حذف کنید. این ویژگی FRP (محافظت بازنشانی کارخانه) را غیرفعال می کند و مالک جدید را از مشکلات راه اندازی دستگاه نجات می دهد.

توجه داشته باشید که اکثر برنامه های رسانه های اجتماعی مانند اسنپ چت، اینستاگرام و فیس بوک به هیچ نسخه پشتیبان نیاز ندارند زیرا داده های شما (چت ها، رسانه های مشترک و رسانه های ضبط شده) را در سرورهای خود ذخیره می کنند. با این حال، برخی دیگر مانند WhatsApp، Signal، برخی از برنامه‌های یادداشت‌برداری، برخی از برنامه‌های احراز هویت دو مرحله‌ای مانند Microsoft Authenticator و برخی از بازی‌های تلفن همراه نیاز به پشتیبان‌گیری دستی دارند، زیرا فقط داده‌ها را به صورت محلی ذخیره می‌کنند. مطمئن شوید که از داده های خود در چنین برنامه هایی نسخه پشتیبان تهیه کنید تا آنها را با موفقیت پس از تنظیم مجدد بازیابی کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید