مگ بلاگ

آنچه باید قبل از تنظیم مجدد دستگاه آمازون Fire TV خود بدانید

آنچه باید قبل از تنظیم مجدد دستگاه آمازون Fire TV خود بدانید

بزرگترین چیزی که باید در مورد بازنشانی کارخانه ای دستگاه خود بدانید این است که دستگاه را به حالت کاملاً جدید برمی گرداند. مانند این خواهد بود که به تازگی از جعبه خارج شده است، بنابراین همه برنامه ها و محتوای شما از حافظه پاک می شوند. این همچنین به این معنی است که اعتبارنامه ورود شما ذخیره نخواهد شد، بنابراین بسیار مهم است که قبل از بازنشانی کارخانه، از ورود صحیح آمازون که با دستگاه Fire TV شما مرتبط است مطمئن شوید.

پس از شروع بازنشانی، تنها راه برای بازیابی آسان همه چیز این است که پس از راه اندازی مجدد دستگاه وارد حساب آمازون خود شوید. به خاطر داشته باشید که این فقط هر گونه اعتبارنامه آمازون نیست – اگر می‌خواهید همه برنامه‌های مشابه بارگیری شوند، باید شخصی باشد که Amazon Fire TV را راه‌اندازی کرده است. بنابراین، اگر آن شخص دیگری در خانواده شماست، حتماً قبل از تنظیم مجدد، ورود او را ایمن کنید.

توجه داشته باشید که اگر مدل های خاصی از Fire TV را دارید، مانند نسل سوم Cube، می توانید یک درایو فلش USB را به دستگاه وصل کنید و از داده ها در آن درایو نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای انجام این کار، درایو فلش را از طریق پورت USB وصل کنید، سپس به تنظیمات، برنامه ها و سپس مدیریت برنامه های نصب شده بروید. برنامه‌های دارای داده‌هایی را که می‌خواهید ذخیره کنید انتخاب کنید، سپس روی گزینه «انتقال به حافظه USB» کلیک کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید