مگ بلاگ

آیا ارزش خرید یک سوییچ ممنوعه نینتندو را دارد؟

آیا ارزش خرید یک سوییچ ممنوعه نینتندو را دارد؟

تغییر یک نینتندو سوییچ دلیل اصلی ممنوع شدن اکثر کنسول‌ها است، بنابراین قبل از جیلبریک کردن سوییچ باید دو بار فکر کنید. با این حال، اگر در حال خرید یک کنسول ممنوعه هستید، باید بدانید که در حال ورود به چه چیزی هستید، و چیزهای زیادی برای آزمایش با یک سوییچ مود شده وجود دارد.

امتیاز شماره یک سوئیچ جیلبریک، دسترسی فوری به محتوای Homebrew است. البته چیزهایی مانند تقلب ها و مودها برای بازی ها محبوب هستند، اما اگر سوییچ شما قبلاً ممنوع نشده باشد، نینتندو احتمالاً چکش را روی کنسول شما پایین می آورد. جیلبریک همچنین به شما امکان دسترسی به شبیه سازها را می دهد که همیشه در بین بازیکنان نینتندو بسیار محبوب بوده اند. با شبیه‌سازی آن کنسول‌ها با استفاده از سخت‌افزار سوییچ، می‌توانید به GameBoy، GameCube، Wii، و سایر بازی‌های کنسول در سوییچ دسترسی داشته باشید. البته بسیاری از این موارد از طریق اشتراک آنلاین Nintendo Switch در دسترس هستند، اما اگر کنسول ممنوعه خریداری کرده باشید، نمی توانید به آن ویژگی ها دسترسی داشته باشید.

همچنین می توانید از طریق محتوای جیلبریک شده homebrew به تم های سفارشی دسترسی داشته باشید. با توجه به عدم سفارشی‌سازی سوییچ، بازیکنان این وظیفه را بر عهده گرفتند که رابط کنسول را تغییر دهند و به دیگران اجازه دهند تا رویاهای خود را به سوییچ خود تغییر دهند. اگر از یک سوییچ ممنوع شده استفاده می‌کنید، اصلاح آن به شما امکان می‌دهد دیوانه شوید و این واقعاً تنها چیزی است که می‌توانید از کنسول برای آن استفاده کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید