مگ بلاگ

آیا ارزش خرید یک PS5 دست دوم را دارد یا فقط باید یک PS5 جدید تهیه کنید؟

آیا ارزش خرید یک PS5 دست دوم را دارد یا فقط باید یک PS5 جدید تهیه کنید؟

مهم است که وضعیت کنسول استفاده شده، پوشش گارانتی، و ارزش کلی آن را برای تازه از قفسه های سونی در نظر بگیرید. سونی یک سال گارانتی با PS5 ارائه می دهد و از آنجایی که PS5 مورد استفاده شما احتمالاً دارای گارانتی منقضی شده است، باید آماده باشید که تمام هزینه های تعمیرات را متقبل شوید. حتی اگر موفق به تحویل یک واحد نسبتاً جدید شوید، هر گونه آسیب فیزیکی ناشی از تغییرات غیررسمی مالک قبلی، گارانتی شما را بی فایده می کند.

نسخه معمولی PS5 با درایو دیسک با قیمت جدید 499 دلار در وب سایت رسمی پلی استیشن به فروش می رسد. واحدهای جعبه باز را می توان در BestBuy پیدا کرد و GameStop واحدهای متعلق به قبل را به قیمت 469 دلار به فروش می رساند. در آن نقطه قیمت، احتمالاً ارزش چند دلاری را که برای معامله در ضمانت یک ساله کامل پس انداز می کنید، ندارد. اما اگر با این محدودیت‌ها موافق هستید، توصیه می‌کنیم یکی از فروشگاه‌های بازسازی‌شده آمازون را انتخاب کنید، زیرا این فروشگاه شش ماه ضمانت فروشنده ارائه می‌دهد.

خرید مستقیم از فروشندگان فردی از طریق پلتفرم هایی مانند Facebook Marketplace یا eBay بیشترین پس انداز را برای شما به همراه خواهد داشت. با این حال، با کلاهبرداری های بدنام PS5 در eBay، قبل از خرید باید از فروشنده کاملا مطمئن باشید. عدم امکان بازرسی یا آزمایش کنسول در بیشتر موارد نیز یک خیر بزرگ است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید