مگ بلاگ

آیا این ترفند TikTok واقعا می تواند عمر باتری سامسونگ شما را بهبود بخشد؟

آیا این ترفند TikTok واقعا می تواند عمر باتری سامسونگ شما را بهبود بخشد؟

تحلیل رفتن باتری مشکلی است که همه ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم و اندروید در همه دستگاه های خود که برای برنامه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، به حساب می آید. در حالی که یک کد “مخفی” وجود ندارد که فوراً عمر باتری را بهبود بخشد، با تنظیم مجدد Batterystats متوجه مزایای کالیبراسیون مجدد باتری دستگاه خود خواهید شد.

@princetechofficial

کد مخفی سامسونگ برای عمر باتری

♬ پاریس – دیگری

گوشی‌های هوشمند مدرن حول باتری‌های تطبیقی ​​می‌چرخند که استفاده از آن‌ها را در طول زمان نظارت و اندازه‌گیری می‌کنند و خود را برای دقیق ماندن کالیبره می‌کنند. وقتی برای اولین بار گوشی را روشن می کنید، باتری را کالیبره می کند تا به طور دقیق درصد شارژ را به کاربر نشان دهد. با این حال، با بالا رفتن سن دستگاه و شارژ شدن باتری صدها بار، کالیبراسیون گوشی می تواند دقیق تر شود و در نتیجه درصد باتری نادرست باشد. به عنوان مثال، شخصی که دستگاه قدیمی‌تری دارد ممکن است متوجه شود که گوشی خود به جای 1 درصد، 5 درصد از بین می‌رود. این یک مشکل آزاردهنده است که ناشی از کالیبراسیون نادرست است، نه تخریب باتری.

همانطور که این کاربر TikTok پیشنهاد می کند، تنظیم مجدد Batterystats با خلاص شدن از شر داده های باتری قدیمی ذخیره شده در تلفن شما و تنظیم مجدد کالیبراسیون، این مشکل را برطرف می کند. پس از تکمیل، اندروید شما به همان سرعت قبل از بین می رود، اما حداقل اکنون درصد باتری شما به طور دقیق نمایش داده می شود. تخریب باتری یک مشکل فیزیکی باتری فیزیکی شما است و با یک تنظیم مجدد نرم افزاری مانند کالیبراسیون مجدد قابل حل نیست.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید