مگ بلاگ

آیا این دستگاه هوش مصنوعی می تواند یک روز جایگزین گوشی هوشمند شما شود؟

آیا این دستگاه هوش مصنوعی می تواند یک روز جایگزین گوشی هوشمند شما شود؟

R1 بر روی Large Action Model کار می کند، مدل زبان اختصاصی این شرکت که بیشتر شبیه نحوه انجام ChatGPT است و کمتر شبیه برنامه های مبتنی بر API است که امروزه در تلفن هایمان استفاده می کنیم. Rabbit’s LAM نیاز به آموزش دارد و با مشاهده اعمال کاربر در مجموعه‌ای از برنامه‌ها در طول یک دوره یاد می‌گیرد. ادعا می شود که هوش مصنوعی با برنامه های مختلف سازگار است، حتی با تغییر در عناصر رابط.

خبر خوب این است که سیستم عامل در زمان راه اندازی، از قبل آماده کار با برنامه های کاربردی محبوب خواهد بود. این استارت‌آپ فناوری برنامه‌هایی دارد که به کاربرانش اجازه می‌دهد «خرگوش‌های» خود را ایجاد و آموزش دهند که می‌تواند به انجام فعالیت‌های خاص در برنامه‌های نه چندان شناخته شده کمک کند.

از طریق پورتال آنلاین “خرگوش سوراخ”، کاربران می توانند مجوزهای برنامه هایی را که R1 به آنها دسترسی دارد، مدیریت کنند. دستگاه فقط با دسترسی مجاز کار می کند و هیچ گونه اعتبار کاربری را ذخیره نمی کند. میکروفون دو آرایه نیز فقط با فشار دادن دکمه کار می کند و دوربین به طور پیش فرض به موقعیتی می چرخد ​​که لنز از نظر فیزیکی مسدود شود. در اصل، Rabbit OS صرفاً جایگزین تعامل انسانی از طریق R1 می شود و نباید به اطلاعاتی که نیاز ندارد دسترسی داشته باشد.

رویکرد Rabbit برای درک و کار با برنامه‌های موجود در LAM، به جای اینکه توده‌ها را به طور کلی با یک سیستم عامل جدید سازگار کند، شانس بسیار بیشتری برای موفقیت دارد – چیزی که حتی باعث سقوط نوکیا و سایر غول‌های فناوری شده است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید