مگ بلاگ

آیا باتری های حالت جامد مورد نیاز خودروهای الکتریکی بازی تغییر دهنده هستند؟

آیا باتری های حالت جامد مورد نیاز خودروهای الکتریکی بازی تغییر دهنده هستند؟

در حال حاضر، بیشتر خودروهای الکتریکی به باتری‌های لیتیوم یونی یا انواع آن فناوری متکی هستند. اینها یک الکترولیت مایع دارند. باتری های حالت جامد، همانطور که از نام آن پیداست، به یک نسخه جامد از آن سوئیچ می کنند. نتیجه، در میان دیگر مزایای پیشنهادی، چگالی توان بیشتر، سلول ایمن تر و به طور کلی باتری ارزان تر است.

مارکوس شافر خاطرنشان کرد، مشکل این است که در واقع رسیدن به باتری تولیدی که هر سه نقطه را تامین می کند، بیشتر از آنچه در صنعت انتظار می رود طول می کشد. در این میان، توسعه باتری لیتیوم یونی هنوز متوقف نشده است و پیشرفت های قابل توجهی در زمینه هایی مانند چگالی انرژی ایجاد شده است.

مدیر ارشد فناوری مرسدس گفت: چندی پیش پیش بینی های بسیار خوش بینانه ای وجود داشت. “این من را کمی به یاد پیش‌بینی رانندگی خودران می‌اندازد. ما در چند استارت‌آپ جالب اینجا در ایالات متحده و کره در حالت جامد سرمایه‌گذاری کردیم. و من در حال تماشای نام‌های بزرگ در این موضوع هستم که چند سال پیش مطرح شد و به این ارزیابی رسیدم. اما برای من، اکنون یک مسابقه رودررو است.”

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید