مگ بلاگ

آیا بازی در مک بوک پرو امکان پذیر است؟ در اینجا چیزی است که شما باید بدانید

آیا بازی در مک بوک پرو امکان پذیر است؟  در اینجا چیزی است که شما باید بدانید

سابقه انتشار مک خوب نیست. هر زمان که یک بازی با پورت مک دریافت می کنیم، معمولاً سال ها پس از راه اندازی اولیه ویندوز دنبال می شود. فقط نگاهی به “No Man's Sky” بیندازید، که اپل با صدای بلند و با افتخار اعلام کرد که تا سال 2022 روی مک عرضه خواهد شد، فقط تا اواسط سال 2023 به تعویق افتاد. در همین حال، کاربران ویندوز از سال 2016 از آن لذت می‌بردند. اگر این وضعیت متأسفانه انتشار بازی در مکینتاش را توضیح نمی‌دهد، نمی‌دانیم چه خواهد شد. خوشبختانه، اخبار اخیر تصویری از آینده روشن تر را ترسیم می کند.

“Assassin's Creed: Shadows” به عنوان اولین عنوان از این سری که در ژاپن پخش می شود موجی را ایجاد کرد و شاید تعجب آورتر از آن اعلام این بود که در همان روزی مانند هر جای دیگر برای مک عرضه می شود. «Assassin's Creed» یکی از بزرگترین فرنچایزهای تاریخ بازی های ویدیویی است، بنابراین برای کاربران اپل دستیابی به آن همزمان با ویندوز کار بزرگی است.

همچنین شایان ذکر است که شهرت AC در حرکت دادن سوزن گرافیکی با هر نسخه. اگر یوبی‌سافت معتقد است که مک می‌تواند از پس آن برآید، در مورد قدرت خام و قابلیت‌های این پلتفرم چیزهای زیادی می‌گوید. Ubisoft یکی از بزرگترین ناشران در صحنه است، بنابراین توسعه دهندگان دیگر ممکن است از این روند پیروی کنند، به شرطی که فروش نسخه مک آنها را متقاعد کند که ارزش آن را دارد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید