مگ بلاگ

آیا بدنه فولادی ضد زنگ Telsa Cybertruck در برابر زنگ زدگی آسیب پذیر است؟

آیا بدنه فولادی ضد زنگ Telsa Cybertruck در برابر زنگ زدگی آسیب پذیر است؟

مهندس تسلا در دیگری نوشت: “هر زمان خواستید آن را تمیز کنید یا اگر اذیتتان نمی کند. این فلز پایه نیست. مشخصات به اندازه یک سنجاق سر سوزن است.” پست. اکنون، وب‌سایت رسمی تسلا هنوز کتابچه راهنمای کاربر Cybertruck را به اشتراک نگذاشته است، اما چندی پیش نسخه‌ها و بخش‌هایی از آن به صورت آنلاین ظاهر شد. تصویری که در Reddit به اشتراک گذاشته شده است، که ظاهراً بخش «تمیز کردن» کتابچه راهنمای کاربر Cybertruck را نشان می‌دهد، اشاره می‌کند که «طبیعی است که بدنه فولادی ضد زنگ به مرور زمان بالغ شود» و اضافه می‌کند که پیری طبیعی می‌تواند خواص بازتابی مواد را تغییر دهد.

با این حال، همچنین به خریداران هشدار می‌دهد که فوراً هرگونه مواد خورنده‌ای که روی سطح فرود می‌آیند، از جمله «گریس، روغن، فضولات پرندگان، رزین درختان، حشرات مرده، لکه‌های قیر، نمک جاده، ریزش‌های صنعتی و غیره» را حذف کنند. بسته به نوع ماده، تسلا به کاربران توصیه می کند آن را با الکل دناتوره شده، آب یا صابون غیر شوینده ملایم تمیز کنند.

این شرکت همچنین توصیه می کند از شامپوهای ماشین یا مواد شیمیایی پاک کننده حاوی هیدروکسید، قلیایی، سوزاننده یا اسیدی استفاده نکنید. تسلا می‌گوید چنین مواد شیمیایی می‌تواند منجر به تغییر رنگ یا آسیب به اجزای خارجی شود، که هیچ یک از این موارد تحت ضمانت قرار نمی‌گیرند. SlashGear برای وضوح بیشتر در مورد گزارش های زنگ زده با تسلا تماس گرفته است و با دریافت پاسخ از یک سخنگوی، این داستان را به روز می کند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید