مگ بلاگ

آیا تمیز کردن ایرپادهای اپل با الکل به آنها آسیب می رساند؟

آیا تمیز کردن ایرپادهای اپل با الکل به آنها آسیب می رساند؟

دستورالعمل‌های رسمی اپل برای تمیز کردن AirPods نشان می‌دهد که می‌توانید از یک پارچه نرم آغشته به الکل ایزوپروپیل برای تمیز کردن قاب دستگاه‌های AirPods یا AirPods Pro استفاده کنید. دستورالعمل ها همچنین توصیه می کنند بسیار مراقب باشید که هیچ نوع مایعی در درگاه شارژ کیس وارد نشود. علاوه بر این، کاربران باید قبل از اینکه دوباره آن را به برق وصل کرده و شارژ کنند، اجازه دهند کاملاً خشک شود. اگر پورت شارژ واقعی نیاز به تمیز کردن دارد، اپل پیشنهاد می‌کند به آرامی کانکتور لایتنینگ را با یک برس تمیز، خشک و نرم تمیز کنید. خشک بودن اصطلاح بسیار مهم وجود دارد. با این حال، چیزی را در پورت ها قرار ندهید – به خصوص مایع – زیرا می تواند به تماس های فلزی آسیب برساند.

در مورد خود AirPods چطور؟ توصیه اپل این است که از یک پارچه خشک و تمیز برای تمیز کردن AirPods خود استفاده کنید و به صراحت تاکید می کند که کاربران نباید در هیچ یک از دهانه ها مایعی دریافت کنند. در واقع، اگر می‌پرسید تمیز کردن AirPods با الکل می‌تواند به آنها آسیب برساند، پاسخ ساده بله است. هر مایع وارد شده به دهانه های AirPods می تواند آسیب جدی به الکترونیک داخل آن وارد کند.

اپل تا حد زیادی توصیه می کند AirPods را فقط با یک پارچه خشک تمیز کنید و مش و دهانه های بلندگو را با یک سواب پنبه ای خشک تمیز کنید. با این حال، دستورالعمل ها تأکید می کنند که در صورت وجود مواردی مانند ضد آفتاب، لوسیون، نرم کننده یا رنگ مو، کاربران می توانند پارچه ای را انتخاب کنند که کمی مرطوب شده باشد، اما باید با آب شیرین باشد، نه الکل. به طور کلی، کاملاً واضح به نظر می رسد که اپل استفاده از الکل را برای تمیز کردن AirPods توصیه نمی کند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید