مگ بلاگ

آیا حلقه گلکسی سامسونگ به اندازه کافی برای به دست آوردن جایگاه روی انگشت شما کار می کند؟

آیا حلقه گلکسی سامسونگ به اندازه کافی برای به دست آوردن جایگاه روی انگشت شما کار می کند؟

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجهی که برای حلقه گلکسی تایید شده است، ردیابی دوره و باروری است. این سیستم با همکاری Natural Cycles ساخته شده است. اولین بار سال گذشته برای سری گلکسی واچ 5 معرفی شد و برای پیش‌بینی وضعیت باروری با کمک الگوریتم‌های سفارشی به نشانگرهای زیستی مانند دمای بدن متکی است. در سطح سخت‌افزاری، این سیستم به یک سنسور دما برای اندازه‌گیری تغییرات دمای پایه بدن (BBT) در طول خواب نیاز دارد، به این معنی که حلقه گلکسی به یک سنسور دمای مادون قرمز نیز مجهز می‌شود.

حلقه هوشمند سامسونگ از سیستم Booster Card نیز پشتیبانی خواهد کرد. این شرکت می‌گوید اهداف سلامتی تعیین‌شده توسط کاربران را زیر نظر دارد و سپس بینش‌هایی را ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند در مرحله بعدی سفر سلامت خود پیاده‌سازی کنند. تمام ویژگی‌های ذکر شده به عنوان بخشی از کیت Samsung Health که اواخر امسال در دستگاه‌های سازگار ظاهر می‌شود، همراه خواهند بود.

تا اینجای کار، به نظر می‌رسد که حلقه گلکسی تمام زمینه‌های اصلی را دارد که حلقه هوشمندی کاملاً گرد را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، با 9 اندازه و سه گزینه رنگی برای انتخاب، به نظر می رسد سامسونگ انتخاب های بیشتری را به علاقه مندان حلقه های هوشمند نسبت به هر برند رایج دیگری ارائه می دهد. به علاوه، سامسونگ در حال حاضر اکوسیستم وسیعی از دستگاه‌ها دارد که با اکوسیستم سلامت سامسونگ مرتبط هستند، بنابراین دسترسی کاربران به داده‌های سلامتی خود و حتی تعویض دستگاه‌های پوشیدنی با سهولت نسبی، کار آسانی نیست. جالب است که ببینیم سامسونگ چگونه حلقه گلکسی را قیمت می‌گذارد، مخصوصاً در سالی که تلاش‌های انگشتر هوشمند خود اپل نیز موج‌های زیادی را به راه انداخته است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید