مگ بلاگ

آیا دستگاه های پوشیدنی شما در برابر ویروس ها و بدافزارها آسیب پذیر هستند؟

آیا دستگاه های پوشیدنی شما در برابر ویروس ها و بدافزارها آسیب پذیر هستند؟

بزرگترین آسیب‌پذیری در اتصال بلوتوثی است که پوشیدنی‌ها معمولاً با تلفن هوشمند به اشتراک می‌گذارند. هر دستگاهی که به اینترنت متصل شود خطر حمله را به همراه دارد، اما بسیاری از ابزارهای پوشیدنی از گوشی های هوشمند به عنوان یک واسطه استفاده می کنند تا اینکه به عنوان یک دستگاه هوشمند مستقل عمل کنند. ابزارهای پوشیدنی خود در حال حاضر بیشتر یک خطر تئوری (اما هنوز قانونی) هستند، با خطرات امنیتی بیشتری که تاکنون از دستگاه‌های متصل به ابزارهای پوشیدنی یا پایگاه‌های داده خارجی در معرض خطر ناشی می‌شود. اما این بدان معنا نیست که شما می توانید احتیاط را به باد بیاورید.

مثل همیشه، باید حواستان به هر برنامه یا نرم افزار دیگری باشد که قصد نصب آن بر روی پوشیدنی های خود را دارید. اطمینان حاصل کنید که آنها از منابع قابل اعتماد (و قانونی، زیرا گاهی اوقات مهاجمان یک برنامه رسمی را پست می‌کنند در حالی که وانمود می‌کنند شرکت مرتبط هستند) هستند، و حداقل چند لحظه برای انجام برخی کارها (بررسی نظرات کاربران، مرور انجمن‌های گفتگو) وقت بگذارید. ، یا حتی جستجوی “آیا (نام برنامه) امن است؟”) قبل از نصب چیزی که به آن اطمینان ندارید.

این برای گوشی هوشمند شما دو برابر می شود. اما علاوه بر هوشیاری در مورد برنامه‌هایی که رسمی به نظر می‌رسند اما ممکن است هنوز کمی احساس ناراحتی کنند، باید به مجوزهای برنامه نیز توجه زیادی داشته باشید. لازم نیست همه برنامه‌ها موقعیت مکانی شما را بدانند، به عکس‌های شما دسترسی داشته باشند، و غیره. بنابراین اگر مجوزهایی برای یک برنامه خاص عجیب به نظر می‌رسد، آنها را محدود کنید و از حذف برنامه‌هایی که به نظر مشکوک عمل می‌کنند نترسید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید