مگ بلاگ

آیا می توانید باتری نینتندو سوییچ را در خانه تعویض کنید؟

آیا می توانید باتری نینتندو سوییچ را در خانه تعویض کنید؟

به معنای دقیق تر، این امکان وجود دارد که باتری نینتندو سوییچ خود را به تنهایی در خانه خارج و جایگزین کنید. با این حال، انجام این کار دقیقاً توصیه نمی شود مگر اینکه چند پیش نیاز داشته باشید.

اولاً، اگر سوئیچ شما هنوز در گارانتی است، باز کردن درپوش بلافاصله آن را از بین می‌برد. اگر سوییچ شما هر نوع مشکل سخت افزاری دیگری را تجربه کند، نینتندو به شما کمکی نخواهد کرد. اگر قبلاً گارانتی خود را به روش دیگری باطل کرده اید، تعویض باتری DIY آنقدرها هم مهم نیست.

ثانیاً، نینتندو در واقع باتری‌های جایگزین نمی‌فروشد، بنابراین باید آن را از یک شخص ثالث تهیه کنید. شرکت‌هایی مانند iFixit باتری‌های جایگزین سوئیچ و همچنین ابزارها و دستورالعمل‌های نصب را ارائه می‌کنند. شایان ذکر است که این کار هزینه دارد – برخلاف تعمیر نینتندو در گارانتی که رایگان است. نینتندو خدمات تعمیر بدون گارانتی را ارائه می دهد، اما برای اطلاع از هزینه تعمیر، باید یک تخمین/مقول از خدمات دریافت کنید.

این ما را به نقطه سوم می رساند: مگر اینکه قبلاً دانش اولیه DIY را داشته باشید، تعویض باتری ممکن است برای شما کمی دشوار باشد، حتی با دستورالعمل. این چیزی نیست که شما باید آن را انجام دهید مگر اینکه قبلاً در تعمیر و نگهداری لوازم الکترونیکی کوچک و کار با اجزای ظریف تجربه داشته باشید.

اگر نیاز دارید که باتری سوئیچ خود را فوراً تعمیر کنید، و اهمیتی برای خرید قطعات ندارید، می‌توانید تعمیر را در خانه انجام دهید – به شرطی که بدانید چگونه. در غیر این صورت، اگر هنوز در گارانتی هستید، اجازه دهید نینتندو از آن مراقبت کند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید