مگ بلاگ

آیا می دانستید که دوج یک چلنجر مجهز به V10 را از کارخانه ارائه کرده است؟

آیا می دانستید که دوج یک چلنجر مجهز به V10 را از کارخانه ارائه کرده است؟

به نظر می رسد دوج به خوبی از خطر ذاتی فروش چلنجر به طور جدی به مردم آگاه بوده است و تیم موپار طبق گزارشات از خریداران خواسته است تا توافق نامه ای را امضا کنند که از این وسیله نقلیه در جاده های عمومی استفاده نکنند. با توجه به اینکه این خودرو بدون فرمان برقی، تهویه مطبوع، گرما، برف پاک کن یا صندلی‌های عقب عرضه شد، باید فکر کرد که آیا کسی به دنبال آن بوده که آن را برای یک چرخش معمولی یکشنبه بیرون بیاورد.

همانطور که قبلاً بود، V10 Dodge Challenger به وضوح برای مسابقات ساخته شده بود و دوج تا آنجا پیش رفت که خودرو را با لکه های مسابقه ای تطبیق داد. آنها همچنین به خریداران این فرصت را دادند که یک قفس رول، مهار ایمنی و پنجره‌های مشبک را با 7900 دلار اضافی اضافه کنند. کسانی که می‌خواستند چلنجرشان چیزی غیر از رنگ سفید پرایمر رنگ کند باید 6900 دلار دیگر سرفه کنند. اگر می‌خواهید رنگ سفید پرایمر را با برگردان‌های برگردان مارک Mopar بپوشید، 700 دلار دیگر حساب کنید، و این هزینه‌ها بیشتر از قیمت بالای 85000 دلاری خودرو بود.

با توجه به هزینه و قابلیت استفاده محدود دوج چلنجر با موتور V10، می‌توان تصور کرد که رانندگان روزمره – حتی آنهایی که تمایل زیادی به ماشین‌های عضلانی دارند – دقیقاً در نمایندگی‌های محلی برای خرید آن صف نمی‌کشند. به این ترتیب، دوج هوشمندانه تولید V10 Challenger را محدود کرد و تنها 70 دستگاه از این خودرو را تولید کرد. از قیمت و محدودیت ها که بگذریم، هنوز هم می توان تصور کرد که دوج برای تخلیه 70 دستگاه مشکل چندانی نداشته باشد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید