مگ بلاگ

آیا نمی توانید صفحه نمایش خود را در تلویزیون آمازون فایر منعکس کنید؟ این ممکن است مشکل باشد

آیا نمی توانید صفحه نمایش خود را در تلویزیون آمازون فایر منعکس کنید؟  این ممکن است مشکل باشد

اگر انعکاس صفحه در Fire TV شما کار نمی کند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا دستگاه سازگار دارید یا خیر. دستگاه‌های iOS و macOS از انعکاس صفحه در Fire TV پشتیبانی نمی‌کنند، اگرچه اگر تلویزیونی با سیستم عامل Fire OS داخلی دارید، می‌توانید از AirPlay برای بازتاب یا پخش محتوا استفاده کنید. شایان ذکر است که در حالی که می‌توانید از AirPlay در Amazon Fire TV Stick خود استفاده کنید، این ویژگی به صورت بومی پشتیبانی نمی‌شود و به برنامه‌های شخص ثالث نیاز دارد. با این حال، این گزینه در تلویزیون های منتخب Fire هوشمند موجود است. در اینجا نحوه فعال کردن AirPlay در تلویزیون خود با سیستم عامل Fire آورده شده است:

  1. با استفاده از کنترل از راه دور، به تنظیمات در Fire TV خود بروید.

  2. نمایش و صداها را انتخاب کنید.

  3. به AirPlay & Homekit بروید.

  4. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا محتوا را با استفاده از AirPlay به Fire TV خود ارسال کنید.

اکثر دستگاه‌های اندرویدی از انعکاس صفحه پشتیبانی می‌کنند، اما دستگاه‌های قدیمی دارای اندروید 4.2 یا نسخه‌های قدیمی‌تر کار نمی‌کنند. علاوه بر این، دستگاه اندرویدی شما باید از Miracast پشتیبانی کند تا به دستگاه های دیگر پخش شود. اگر دستگاه ویندوزی دارید، باید از WiDi (نمایشگر بی سیم) پشتیبانی کند تا انعکاس صفحه نمایش کار کند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید