مگ بلاگ

آیا یک اکوسیستم واقعا بهتر از دیگری است؟

آیا یک اکوسیستم واقعا بهتر از دیگری است؟

در دهه گذشته، ساعت‌های هوشمند به یکی از اولین قطعات واقعاً اساسی فناوری هوشمند پوشیدنی تبدیل شده‌اند، و در اکثر اوقات، اپل با اپل واچ بر آن بازار تسلط داشته است، با این حال، رقابت در اواخر سال به شکلی جسورانه‌تر وارد شده است. برای اپل اخیراً هم اپل و هم گوگل نسخه های جدیدی از سری ساعت های هوشمند را منتشر کرده اند.

جدیدترین نسخه‌های اپل به‌صورت اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 عرضه می‌شوند. برخی امتیازها وجود دارد که می‌تواند راه اپل را برای داشتن گزینه Ultra بیشتر در فضای باز باز کند، اما رویداد اصلی واقعی این شرکت سری 9 است. سری 9 یک به روز رسانی خوب در یک خط بسیار تکراری از محصولات است. علیرغم اینکه اپل واچ نزدیک به یک دهه است که وجود دارد، اما در آن زمان از نظر ظاهری آنقدر تغییر نکرده است. در طول سال‌ها ارتقا و به‌روزرسانی‌های جزئی وجود داشته است، اما هیچ چیز واقعاً زمین را درهم شکسته نیست.

آخرین عرضه گوگل در بازار ساعت های هوشمند، Google Pixel Watch 2 است. در حالی که اولین پیکسل واچ را می توان با خیال راحت به عنوان “تقریباً آماده” توصیف کرد، پیکسل واچ 2 با برخی پیشرفت ها عرضه شد که آن را بسیار همترازتر و از برخی جهات می کند. بهتر است، پیشنهاد اپل. به عنوان مثال، Pixel Watch 2 ضد آب IP68 است، در حالی که Apple Watch Series 9 دارای رتبه IP6X برای مقاومت در برابر گرد و غبار است.

در نهایت، قاب بین هر دو ساعت به گوشی در جیب شما می رسد. اگر صاحب آیفون هستید، تقریباً مطمئنا اوقات بهتری را با اپل واچ خواهید داشت. اگر آیفون ندارید، اپل واچ ممکن است برای شما مناسب نباشد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید