مگ بلاگ

آیا یک تلفن اندرویدی مرمت شده ارزشش را دارد یا باید جدید بخرید؟

آیا یک تلفن اندرویدی مرمت شده ارزشش را دارد یا باید جدید بخرید؟

خرید یک اندروید مرمت شده چندین مزیت دارد. برای شروع، تلفن‌های بازسازی‌شده قیمت کمتری نسبت به تلفن‌های پریمیوم جدید دارند. حتی اگر یک مدل جدیدتر باشد که یک ماه قبل وارد بازار شده است، خرید مدل بازسازی شده تقریباً آنقدر هزینه نخواهد داشت. مشتریان می توانند صدها دلار، بسته به مدل و ساخت، پس انداز کنند. این یک گزینه عالی برای کسانی است که با وجود نداشتن بودجه برای چیزی خارج از خط مونتاژ، از داشتن جدیدترین فناوری لذت می برند.

به عنوان مثال، سامسونگ گلکسی S21 FE جدید را به قیمت 690 دلار به فروش می رساند. در همین حال، یک نسخه بازسازی شده در Best Buy 250 دلار قیمت دارد که تخفیف زیادی را ارائه می دهد. این یک گزینه خوب برای والدینی است که ترجیح می دهند برای فرزندانشان زیاد روی تلفن سرمایه گذاری نکنند، زیرا ممکن است اندروید آنها را خراب کند.

مانند تلفن‌های کاملاً جدید، تلفن‌های بازسازی‌شده اغلب با گارانتی ارائه می‌شوند و مشتریان را از استرس زیادی رها می‌کند. با این حال، همه ضمانت‌ها یکسان ایجاد نمی‌شوند. تولیدکنندگانی مانند سامسونگ تلفن های بازسازی شده خود را با یک سال ضمانت و یک باتری کاملاً جدید پوشش می دهند و به خرید یک گوشی بازسازی شده از برخی خرده فروشان کمک می کنند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از اندروید مرمت شده، توانایی پایبندی به ویژگی های مورد علاقه خود، مانند جک هدفون تقریباً منسوخ شده است. هر نسل از گوشی ها دارای ویژگی های جدیدی هستند که قرار نیست همه آن ها را دوست داشته باشند. تلفن‌های بازسازی‌شده به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهند که بدون استفاده از ویژگی‌هایی که غیرضروری می‌دانند، در منطقه راحتی خود بمانند. همه حاضر نیستند هر سال فناوری جدید را بپذیرند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید