مگ بلاگ

آیا Dodge Charger Hellcat جدیدی وجود دارد؟ در اینجا همه سطوح تریم که تاکنون درباره آنها می دانیم آمده است

آیا Dodge Charger Hellcat جدیدی وجود دارد؟  در اینجا همه سطوح تریم که تاکنون درباره آنها می دانیم آمده است

در اقدامی که شاید برای هیچ کس تعجب آور نباشد، دوج همچنین در حال ساخت انواع احتراق داخلی از ماشین عضلانی جدید است. هر دو از نسخه‌های 3 لیتری توئین توربو 6 خطی که Stellantis آن را “Hurricane” نامیده است استفاده خواهند کرد. از این موتور در چند جیپ از جمله گرند واگنیر و کامیون های رم نیز استفاده می شود. در حالی که انتظار می رود شارژر دیتوناس برقی در نیمه راه امسال تولید شود، مدل های گازسوز باید تا آغاز سال 2025 منتظر بمانند.

دوج چارجرهای Hurricane شامل دوج چارجر Sixpack High-Output با قدرت 550 اسب بخار و خروجی استاندارد Dodge Charger Sixpack با 420 اسب بخار قدرت است. دوج هیچ جزئیات عملکردی در مورد هر یک از مدل های مربوطه منتشر نکرده است و مشخصات تریم هنوز نسبتاً کمیاب است. با توجه به تاریخچه دوج، انتخاب یک موتور شش خطی به جای یک موتور V8 خشمگین بزرگ، مطمئناً یک حرکت جسورانه برای دوج است، اما مطمئناً به اندازه کافی انتخاب عجیبی است که چندان هم تعجب آور نیست.

ممکن است دوج فعلاً به Hellcat و V8 اجازه استراحت دهد، اما مشتریان جدید Dodge Charger مطمئناً از انتخاب‌های پیشرانه احتمالی محروم نیستند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید