مگ بلاگ

آیا Temu برای سفارش از آن امن است؟ در اینجا چیزی است که ما می دانیم

آیا Temu برای سفارش از آن امن است؟  در اینجا چیزی است که ما می دانیم

حتی اگر Temu خطری برای امنیت سایبری نداشته باشد، که ممکن است برخی همچنان بر اساس این تحلیل که به اندازه سایر پلتفرم‌ها تهاجمی نیست، آن را مشکوک بدانند، همچنان موضوع رویه‌های مواجهه با مصرف‌کننده وجود دارد. یک سوال بزرگ این است که آیا واقعاً محصولی را که می‌خرید دریافت می‌کنید و در بیشتر موارد دریافت می‌کنید.

همانطور که کاربران اشاره می کنند، شما به معنای واقعی کلمه چیزی را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید – محصولات ارزان تر و با کیفیت پایین تر. یک خریدار 170 دلار برای 20 کالا، از جمله یک واحد AC قابل حمل و لباس های مختلف، خرج کرد. در این مدت، آنها از چندین مورد انتقاد داشتند، اما به طور خاص به کاربران توصیه کردند که از خرید لوازم آرایش خودداری کنند و در مورد اختلاف اندازه لباس هشدار دادند.

در حالی که هیچ خطر ذاتی یا شناخته شده ای با خرید در Temu وجود ندارد، خریداران باید کمی احتیاط کنند و مراقب سطح راحتی شخصی خود باشند. این شرکت دارای رتبه C+ در Better Business Bureau (BBB) ​​با میانگین امتیاز بررسی 2.5 از 5 ستاره است. در یک بازه زمانی 12 ماهه، BBB کمتر از 1700 شکایت در مورد Temu از زمان راه‌اندازی این خرده‌فروش در سپتامبر 2022 دریافت کرد که بسیاری از آنها مربوط به محموله‌های گمشده بودند. با این حال، شاید شگفت‌انگیزترین چیز این است که Temu پاسخ می‌دهد و تلاش می‌کند تا شکایات را برآورده کند.

هنگام خرید در Temu، همیشه این خطر وجود دارد که محصولی که دریافت می کنید کیفیت بسیار پایین تری داشته باشد، اما این بخشی از قلمرو کالاهای ارزان قیمت است. با این حال، زمانی که صحبت از ایمنی می شود، به نظر نمی رسد که Temu خطر واقعی ایجاد کند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید