مگ بلاگ

آیفون‌ها ۷ جایگاه برتر در فروش گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دادند و جایی برای پرچمداران اندرویدی باقی نگذاشتند.

آیفون‌ها ۷ جایگاه برتر در فروش گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دادند و جایی برای پرچمداران اندرویدی باقی نگذاشتند.

برخلاف تصور رایج، این گوشی های هوشمند درجه یک سامسونگ نیستند که در لیست پرفروش ترین گوشی های هوشمند قرار می گیرند. به جای محصولاتی مانند سری گلکسی اس 23 سامسونگ و سری گلکسی Z تاشو این شرکت، شاهد افزایش آمار فروش سامسونگ با قیمت ارزان‌تر سری A این شرکت خواهید بود.

محبوب ترین تلفن هوشمند اندرویدی در سال 2023 سامسونگ گلکسی A14 5G بود، گوشی ای که در ایالات متحده و هند به تعداد زیادی فروخته شد. این گوشی هشتمین گوشی هوشمند محبوب در کل و همچنین پرفروش ترین گوشی هوشمند هند در سال 2023 بود.

دهمین گوشی هوشمند محبوب جهان نیز نوعی از گلکسی A14 بود، البته پسر عموی آن که فقط LTE نام داشت، Samsung Galaxy A14 4G. تکمیل این لیست از 10 گوشی برتر محبوب، یکی دیگر از سامسونگ های سطح پایه – Samsung Galaxy A04e – است که به رتبه نهم در لیست محبوب ترین تلفن های هوشمند در سراسر جهان رسیده است.

با این وجود، تسلط بر آیفون اپل و عدم وجود پرچمداران اندرویدی در بین 10 گوشی برتر، نگرانی هایی را در مورد جذابیت این پلتفرم برای مصرف کنندگان ممتاز ایجاد می کند. این احتمال وجود دارد که تنها دلیلی که اسمارت‌فون‌های ارزان‌تر سامسونگ به این فهرست راه پیدا کرده‌اند، مقرون به صرفه بودن بوده است.

این اعداد همچنین مشکلات بزرگی را که سامسونگ و بقیه اکوسیستم اندروید در جذب خریداران گوشی‌های هوشمند ممتاز دارند، نشان می‌دهد. تا زمانی که اکوسیستم اندروید در سال‌های آتی دستخوش تغییرات کامل نشود، شاید این روند فروش به این زودی‌ها تغییر نکند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید