مگ بلاگ

آیفون SE 4 ممکن است ارتقای OLED دریافت کند، اما برای یک صبر آماده باشید

آیفون SE 4 ممکن است ارتقای OLED دریافت کند، اما برای یک صبر آماده باشید

اپل مدت‌هاست که به نمایشگرهای باکیفیت در آیفون و بسیاری از دستگاه‌های دیگرش افتخار می‌کند، اما افزودن پنل OLED برای آیفون X گام بزرگی به جلو بود. هنگامی که اولین نگاه خود را به آیفون X در رویداد رونمایی آن در سال 2017 داشتیم، به جرات می توان گفت که ما را متحیر کرده بود.

ما به پنل‌های روشن و غنی از فناوری OLED عادت کرده‌ایم، اما آیفون X آن را به سطح دیگری می‌برد، متن و گرافیک به نظر می‌رسد که در شیشه‌ای که از جلو و پشت گوشی محافظت می‌کند، جاسازی شده‌اند. ارزیابی نگاه حتی در بازی‌های واقعیت افزوده که سرعت بالایی دارند، این به طرز خوشایندی بدون لکه و لگ است.» بعداً SlashGear اعلام کرد که بهترین نمایشگر گوشی های هوشمند موجود در بازار را دارد.

اگرچه این فناوری معایبی دارد: اپل اذعان کرد که OLED بیشتر مستعد حفظ تصویر/سوختن صفحه نمایش است. این بدان معنی است که مانند تلویزیون، باید مراقب باقی ماندن تصاویر ثابت برای مدت طولانی روی نمایشگر باشید.

در مورد iPhone SE، ما نسخه نسل سوم را در سال 2022 بسیار مثبت ارزیابی کردیم. به ویژه، دوربین به ویژه نسبت به انتظارات برای “آیفون ارزان” تحت تأثیر قرار گرفت و همین امر در مورد چیپست A15 Bionic در قلب صدق کرد. از گوشی

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید