مگ بلاگ

ابزار جدید Xbox Hopes باعث می‌شود که رفع مشکلات انگشت شست کنترلر بی‌سیم شما به راحتی انجام شود.

ابزار جدید Xbox Hopes باعث می‌شود که رفع مشکلات انگشت شست کنترلر بی‌سیم شما به راحتی انجام شود.

برای دسترسی به این ابزار، با فشار دادن دکمه Xbox روی کنترلر بی‌سیم، وارد قسمت Profile & system، انتخاب تنظیمات، دستگاه‌ها و اتصالات، و سپس Controllers & Headsets، به برنامه لوازم جانبی Xbox خود در کنسول خود بروید. برای دسترسی به برنامه لوازم جانبی در رایانه شخصی، به سادگی «اکس باکس لوازم جانبی» را از اینجا دانلود کنید.

اکنون که روی صفحه کنترلر خود هستید، دکمه “…” بیضی را انتخاب کنید و صفحه جزئیات دستگاه را باز کنید. اگر گزینه به روز رسانی سیستم عامل را می بینید، قبل از انجام مرحله بعدی آن را نصب کنید. اگر موردی وجود ندارد، یا پس از نصب آن، گزینه‌های کالیبراسیون مجدد را انتخاب کنید. سپس انگشت شست راست یا چپ را انتخاب کنید، بسته به این که می‌خواهید مجدداً کالیبره کنید، و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا چیزها مانند باران به سمت راست (یا چپ) شوند.

این یک گزینه عالی برای هر گونه مشکل جزئی است که به طور طبیعی ایجاد می شود، اما Xbox به ویژه اگر گیمر کنترلر خود را به تنهایی تعمیر کرده باشد – و به خصوص پس از تعویض پایه و برد مدار کنترلر، این ابزار را توصیه می کند.

اگر این ابزار مشکل شما را حل نکرد، سایر گزینه‌های عیب‌یابی شامل به‌روزرسانی سیستم‌افزار، راه‌اندازی مجدد کنترلر با نگه داشتن دکمه Xbox به مدت 5-10 ثانیه، بررسی تنظیمات تک‌تک بازی، آزمایش کنترلر در دستگاه دیگر، امتحان کردن کابل USB دیگر یا درخواست تعویض کنترلر اگر هیچ چیز دیگری کار نمی کند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید