مگ بلاگ

ابزار کاردستی که اگر نگران باتری مرده هستید همیشه باید در ماشین خود نگه دارید

ابزار کاردستی که اگر نگران باتری مرده هستید همیشه باید در ماشین خود نگه دارید

برند Craftsman گزینه‌ای با کیفیت برای کسانی که نگران گیر افتادن در جاده‌ها با باتری مرده هستند و سامری‌های خوب ندارند در دسترس است: استارت پرش باتری خودرو 1500 آمپر. این دستگاه جمع و جور فقط به اندازه یک فانوس است، اما گول نخورید – آب میوه ای دارد.

Craftsman Jump Starter حاوی باتری لیتیوم یونی با ماندگاری طولانی است، مشابه باتری هایی که در اکثر خودروهای الکتریکی پیدا می کنید. این باتری می تواند یک تکان الکتریکی قدرتمند به اندازه کافی قوی برای پرش هر موتور احتراقی سنتی تا 8.0 لیتر و همچنین موتورهای دیزلی تا 4.5 لیتر ایجاد کند. این فقط یک و همه انجام نمی شود، یا. جامپ استارتر با شارژ کامل، الکتریسیته کافی برای پرش موتور را 35 بار قبل از نیاز به شارژ نگه می دارد، که می توانید این کار را در خانه از طریق درگاه های شارژ 12 ولت DC یا USB-C انجام دهید.

صحبت از پورت های شارژ شد، جامپ استارتر به لطف پورت USB 2.4 آمپری که می توانید برای شارژ بیشتر دستگاه های تلفن همراه از آن استفاده کنید، به عنوان یک بسته باتری قابل حمل نیز عمل می کند. اگر در تاریکی کار می کنید، یک چراغ داخلی LED نیز وجود دارد. برای وصل کردن آن حتی به کابل های جامپر خود نیاز ندارید، زیرا با یک جفت کابل تخصصی 8 گیج 24 اینچی نیز برای اتصال همراه است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید