مگ بلاگ

اسپیکر هوشمند Brane X از فناوری پیشرفته برای صدای قدرتمند استفاده می کند

اسپیکر هوشمند Brane X از فناوری پیشرفته برای صدای قدرتمند استفاده می کند

کلید این فناوری در Repel-Attract-Driver یا RAD است. به گفته این شرکت، از “آرایه اختصاصی آهنرباهای دائمی برای خنثی کردن نیروهای فشار هوای داخلی استفاده می کند.” RAD هم اندازه و هم توان مصرفی یک ساب ووفر معمولی را ده برابر کاهش می دهد. این همان چیزی است که به بلندگوی هوشمند Brane X اجازه می‌دهد تا در یک محفظه کوچک بیس عمیق تولید کند و در عین حال حداقل قدرت را مصرف کند. در واقع، این اسپیکر می تواند تا 12 ساعت با باتری داخلی خود کار کند.

این باعث می‌شود که اولین اسپیکر موبایلی باشد که به کاربران امکان می‌دهد همه چیزهایی را که هنرمند در نظر داشت، از آریانا گرانده گرفته تا Imagine Dragons و هر چیزی در بین آن‌ها را بشنوند. به این موارد اضافه کنید که این اسپیکر جمع و جور است، کاملا ضد آب است (IP57)، دارای یکپارچه سازی الکسا و اسپاتیفای داخلی است و به راحتی از طریق بلوتوث متصل می شود و این اسپیکر عالی برای آوردن به مهمانی بعدی یا پخش موسیقی در خانه است. به زبان ساده، اسپیکر هوشمند Brane X به شما امکان می دهد آنچه را که می شنوید احساس کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید