مگ بلاگ

اعتبار قطعی ۵ دلاری AT&T سر و صدای زیادی به پا کرده است، اما آیا ما بیش از حد انتظار داریم؟

اعتبار قطعی ۵ دلاری AT&T سر و صدای زیادی به پا کرده است، اما آیا ما بیش از حد انتظار داریم؟

قرار دادن یک ارزش پولی برای از دست دادن خدمات می تواند بینشی را ارائه دهد. جی دی پاور می گوید که برنامه تلفن همراه به طور متوسط ​​141 دلار در ماه یا حدود 4.70 دلار در روز است. در تئوری، غرامت AT&T برای کسی که حتی 12 ساعت از خدمات خود را از دست داده است، کافی است. با این حال، همه به یکسان تحت تاثیر قطع قرار نگرفتند. ممکن است برخی اصلاً متوجه آن نشده باشند. دیگران ممکن است تأثیر منفی قابل توجهی را تجربه کرده باشند.

به عنوان مثال، برخی ممکن است فرصت های تجاری را به دلیل قطع و از دست دادن پول از دست داده باشند. AT&T همچنین برخی از مشتریان را در وضعیت جدی تری قرار می دهد که نمی توانند با خدمات اضطراری تماس بگیرند. نامه جان استنکی، مدیر عامل AT&T به کارمندان پس از این حادثه، این موضوع را تأیید کرد و گفت: “بعضی اوقات قطعی ها تأثیرات بزرگی بر برخی از مشترکان دارند که ممکن است بیشتر از ارزش اسمی اعتبار باشد.”

حتی اگر 5 دلار برای برخی منطقی باشد، باز هم شوخی هایی وجود داشت مبنی بر اینکه شرکت سلولی به سادگی صورتحساب همه را در ماه آینده بالا می برد تا پول را پس بگیرد. این یک شکل از انباشته کردن است، جایی که یک شرکت سلولی هزینه هایی را با کلمات مبهم مانند “هزینه خدمات” یا “عضویت” به صورت حساب اضافه می کند. با این حال، اگر واجد شرایط باشید، اعتبار 5 دلاری به طور خودکار به حساب AT&T شما در طی دو دوره صورت‌حساب اضافه می‌شود، چه فکر می‌کنید منصفانه است یا نه.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید