مگ بلاگ

الکسا و هوش مصنوعی ممکن است به زودی جایگزین کتابچه راهنمای مالک BMW شما شوند

الکسا و هوش مصنوعی ممکن است به زودی جایگزین کتابچه راهنمای مالک BMW شما شوند

هدف نهایی سرمایه گذاری مشترک آمازون و بی ام و ترکیب عملکرد دستیار صوتی BMW با توانایی موجود الکسا برای پاسخ به درخواست های پیچیده تر و ظریف تر و یک مدل زبان بزرگ یا “LLM”، یک مدل یادگیری عمیق است که توسط یک پایگاه داده بزرگ پشتیبانی می شود. اطلاعات و سوالات احتمالی این چت ربات ترکیبی الکسا به گونه ای طراحی شده است که کل دفترچه راهنمای خودروی شما را در پایگاه داده خود نگه می دارد و هر زمان که به صورت شنیداری آن را درخواست کنید، اطلاعات سفارشی را در اختیار شما قرار می دهد.

برای مثال، اگر مطمئن نیستید که سطح PSI لاستیک ایده‌آل خودروی شما چقدر است، می‌توانید بگویید: «الکسا، چقدر باید لاستیک‌هایم را باد کنم؟» الکسا می‌تواند به هر سؤالی که معمولاً با بررسی کتابچه راهنمای مالک پاسخ داده می‌شود، پاسخ دهد. نه تنها این، بلکه می‌توانید در مورد حالت‌های مختلف رانندگی خودرو خود بپرسید و سپس الکسا را ​​به‌طور خودکار خودرو را به آن تغییر دهید.

اگر می‌توانست این فناوری را کامل کند، نه تنها دریافت اطلاعات در مورد ماشین شما بسیار سریع‌تر و راحت‌تر می‌شد، بلکه می‌توانید بدون اینکه چشم از جاده بردارید این کار را انجام دهید. شما می توانید به سرعت و به راحتی هر آنچه را که در مورد ماشین خود نیاز دارید بیاموزید بدون نیاز به تفنگ از جعبه دستکش برای پیدا کردن کتابچه راهنمای گوش سگ در کنار جاده.

کارکنان آمازون در بیانیه مطبوعاتی شرکت آمازون در CES نوشتند: “هر دو شرکت معتقدند که فناوری صدا می تواند پیچیدگی را از بین ببرد و حواس پرتی را در ماشین به حداقل برساند.”

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید