مگ بلاگ

انتظار برای خودروی برقی اپل که مدت ها شایعه شده بود ممکن است طولانی تر شده باشد

انتظار برای خودروی برقی اپل که مدت ها شایعه شده بود ممکن است طولانی تر شده باشد

علیرغم سالها تحقیق و مشاوره با شرکا، «ماشین اپل» هرگز به مرحله نمونه اولیه نرسیده است. با این حال، طبق گزارش‌ها، مدیران اپل امیدوارند که تغییر در استراتژی به اپل کمک کند تا به مرحله نمونه اولیه نزدیک‌تر شود و پنجره‌ای واقعی‌تر برای عرضه تجاری ببیند.

جدا از استفاده از تسلا به عنوان الهام‌بخش ویژگی‌های رانندگی خودران ضعیف، اپل قصد دارد با طراحی منحصربه‌فرد خودرو، رابط کاربری و ویژگی‌های ایمنی متمایز شود. در انجام این کار، ایده‌های بلندپروازانه‌ای مانند طراحی بدون فرمان وجود دارد.

تغییر رویکرد اپل به دلیل فشار هیئت مدیره اپل در سال 2023 است، اما مشخص نیست که آیا آنها اپل را برای سرعت بخشیدن به توسعه به قیمت ویژگی های پیشرفته و پرمحصول سوق داده اند یا خیر. در حال حاضر، برندهایی مانند تسلا، سیستم‌های رانندگی پیشرفته‌ای مانند رانندگی کاملاً بحث‌برانگیز (FSD) را به عنوان جام مقدس خودروها در نظر می‌گیرند. به نظر می‌رسد که چشم‌انداز اپل خیلی دور از ذهن نیست، اما برنامه‌های مربوط به خودمختاری سطح 4 در حال حاضر کنار گذاشته شده‌اند.

این گزارش در مورد هدف فعلی اپل می‌گوید: «طرح پایه‌تر سطح 2+ رانندگان را ملزم می‌کند که به جاده توجه کنند و هر زمان که بخواهند کنترل کنند. اما در ادامه راه، اپل امیدوار است که پشته فناوری را ارتقا دهد و به اهداف سطح 4 خود دست یابد. در حال حاضر، حتی سازندگان خودروهای برقی مانند تسلا نیز نتوانسته‌اند به‌طور رسمی کد استقلال سطح 4 را بشکنند، مخصوصاً با توجه به نقص‌هایی که سیستم‌های نسل فعلی را آزار می‌دهند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید