مگ بلاگ

اولین تلفن تاشو نوبیا می تواند بودجه ای برای افزایش نیازهای بخش باشد

اولین تلفن تاشو نوبیا می تواند بودجه ای برای افزایش نیازهای بخش باشد

Nubia Flip 5G همان نشانه‌های طراحی گوشی‌های فلیپ موجود را دارد، البته با برخی ویژگی‌های خاص خود. صفحه نمایش اصلی داخلی 6.9 اینچی تاشو از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند و رزولوشن 1188 در 2790 پیکسل دارد. سپس صفحه نمایش خارجی دایره‌ای کوچک‌تری وجود دارد که تنها 1.43 اینچ وسعت دارد، که باعث می‌شود فقط به‌عنوان یک کنترلر رسانه مورد استفاده قرار گیرد و کارهای ساده‌ای مانند گرفتن سلفی (با استفاده از آن به عنوان منظره یاب) و بررسی اعلان‌ها را انجام دهد.

تنظیمات دوربین روی دستگاه شامل دو دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو است. ماهیت تا شدنی گوشی به آن امکان می دهد با استفاده از دوربین جلو عکس های چند زاویه ای بگیرید.

Nubia Flip 5G هیچ جاه‌طلبی پرچمداری ندارد و به تراشه Qualcomm Snapdragon 7 Gen 1 مجهز شده است که همان چیپست مورد استفاده در نسل فعلی Motorola Razr است. این گوشی همچنین از مشکلات مشابهی با دیگر برادران خود با سبک تلنگر رنج می برد که قابل توجه ترین آنها ظرفیت باتری کمتر از حد متوسط ​​است که در این دستگاه 4310 میلی آمپر ساعت است. این گوشی از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، قیمت Nubia Flip 5G از 599 دلار شروع می شود. با ممنوعیت شرکت مادر Nubia، ZTE در ایالات متحده، شانس این که این دستگاه رسماً به ایالات متحده راه یابد کم است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید