مگ بلاگ

اولین کاری که باید انجام دهید اگر آیفون شما از آب آسیب دیده است

اولین کاری که باید انجام دهید اگر آیفون شما از آب آسیب دیده است

همه ما افسانه قدیمی قرار دادن آیفون خود را در کیسه برنج برای از بین بردن رطوبت شنیده‌ایم، اما این روش واقعاً کاری را انجام نمی‌دهد و می‌تواند باعث خوردگی بیشتر شود، زیرا برنج نمی‌تواند نشت آب داخلی را از بین ببرد. علاوه بر این، ذرات ریز برنج می توانند در داخل منافذ آیفون شما قرار بگیرند و نشاسته می تواند با رطوبت مخلوط شود و باعث آسیب بیشتر شود.

اگر شارژر خود را وصل کردید و یک هشدار Liquid Detected روی صفحه آیفون خود مشاهده کردید، باید کابل شارژ را فورا جدا کنید. اپل می‌گوید که شارژ کردن آیفون در زمانی که پورت خیس است می‌تواند باعث خوردگی پین‌های شارژ شود و به طور بالقوه منجر به مشکلات اتصال شود. می‌توانید در مواقع اضطراری این اعلان را لغو کنید و به شارژ آیفون خود ادامه دهید، اما به یاد داشته باشید که این کار می‌تواند باعث اتصال کوتاه دستگاه شما شود.

اگر پس از قرار گرفتن در معرض آب آیفون خود را کاملاً نیاز به شارژ دارید، اگر یک شارژر بی سیم دارید، استفاده کنید. قبل از قرار دادن آیفون روی شارژر، حتما پشت آن را خشک کنید.

اگرچه ممکن است استفاده از سشوار برای سرعت بخشیدن به روند خشک شدن آیفون آسیب دیده از آب وسوسه انگیز باشد، اما اپل در مورد این کار هشدار می دهد. علاوه بر این، از هوای فشرده برای خروج آب از بلندگو و پورت ها استفاده نکنید. اگر درگاه شارژ خیس است، از استفاده از سواب پنبه ای یا دستمال کاغذی برای خشک کردن آن خودداری کنید، زیرا ممکن است قطعات داخل آن گیر کنند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید