مگ بلاگ

اپل نیاز به شنیدن افکار زاکربرگ در مورد ویژن پرو دارد: در اینجا دلیل آن است

اپل نیاز به شنیدن افکار زاکربرگ در مورد ویژن پرو دارد: در اینجا دلیل آن است

زاکربرگ بارها تفاوت قیمت بین این دو دستگاه (499 دلار در مقابل 3499 دلار) را برجسته می کند و این ممکن است نقطه کلیدی زمانی باشد که گرد و غبار فروکش کند. Vision Pro بیش از هفت برابر قیمت Quest 3 است و حتی اگر با برخی از نکات زاکربرگ مخالف باشید، باز هم سخت خواهید گفت که Vision Pro هفت برابر هدست Quest 3 است.

میلیاردر اظهار می کند که کوئست را بسیار راحت تر می داند و کمبود سیم را برجسته می کند. Vision Pro به هیچ دستگاهی متصل نیست اما سیم بلندی دارد که به باتری آن منتهی می شود. با توجه به اینکه Vision Pro برای استفاده طولانی مدت طراحی شده است، راحتی بسیار مهم است. این واقعیت که استفاده از هدست برای بیش از چند ساعت می تواند باعث ناراحتی شدید شود، یکی از اصلی ترین مواردی است که افراد را از استفاده از چنین وسایلی برای کار و سرگرمی باز می دارد. موسس فیس بوک همچنین کمبود دستگاه های ورودی در Vision Pro را برجسته می کند. در حالی که سخت افزار ممکن است از بازی های VR پشتیبانی کند، اگر نرم افزار به گونه ای بهینه شود، بسیاری از عناوین هنوز تنها با ردیابی دستی قابل پخش نیستند. مگر اینکه اپل برخی از کنترلرها را منتشر کند، استفاده از Vision Pro محدود خواهد بود.

متا در واقع متوجه تعداد زیادی کوئست شده است که گرد و غبار را در قفسه ها جمع می کنند، علیرغم اینکه این پلتفرم محتوای سطح بالایی نسبت به سایر رقبای خود دارد. بنابراین نکته زاکربرگ در مورد فقدان محتوای واقعیت مجازی و واقعیت مجازی ویژن پرو ممکن است نشان دهنده یک نقص بزرگ در برنامه بازی اپل باشد. محتویات به احتمال زیاد به مرور زمان عرضه می‌شوند، اما در زمان راه‌اندازی یک مسئله مهم است. بله، یک صفحه مجازی بزرگ خوب است، اما واقعاً از این پلتفرم نهایت استفاده را نمی‌برد یا حتی به نقاط قوت خود نمی‌پردازد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید