مگ بلاگ

اگر آیفون شما کار می کند اما صفحه نمایش سیاه است، چه کاری باید انجام دهید

اگر آیفون شما کار می کند اما صفحه نمایش سیاه است، چه کاری باید انجام دهید

همانطور که در یک موضوع Reddit ذکر شد، چندین کاربر آیفون 15 پرو پس از شارژ یک شبه تلفن خود با این مشکل مواجه شده اند و به نظر می رسد راه اندازی مجدد اجباری برای آنها کارساز بوده است. مشابه ریست نرم در رایانه، راه‌اندازی مجدد اجباری، آیفون را به‌طور ناگهانی بدون ذخیره اطلاعات در حال اجرا خاموش می‌کند و سپس آن را مجدداً راه‌اندازی می‌کند و هر گونه اشکال موقت یا مشکلات نرم‌افزاری اساسی را برطرف می‌کند.

برای راه اندازی مجدد اجباری آیفون 8 یا مدل های جدیدتر، به سرعت دکمه های افزایش و کاهش صدا را یکی پس از دیگری فشار داده و رها کنید. سپس دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل روی صفحه ظاهر شود. معمولاً بعد از ظاهر شدن لوگوی اپل، یک آیفون حدود 10 تا 20 ثانیه طول می کشد تا صفحه قفل را بارگذاری کند، بنابراین نگران نباشید که آیفون شما کمی زمان می برد.

به همین ترتیب، می‌توانید با فشار دادن همزمان دکمه‌های پاور و کاهش صدا تا زمانی که لوگوی اپل ظاهر شود، آیفون 7 را مجدداً راه‌اندازی کنید. از طرف دیگر، کسانی که آیفون 6s یا مدل های قدیمی تر دارند (از جمله آیفون SE 1) باید دکمه پاور و هوم را برای چند ثانیه فشار داده و نگه دارند.

معمولاً برای راه‌اندازی مجدد آیفونی که روی صفحه سیاه گیر کرده و دوباره زنده می‌شود، یک بار تلاش می‌شود. با این حال، اگر آیفون شما اولین بار پاسخ نمی دهد، قبل از رفتن به اصلاح بعدی، چند بار دیگر امتحان کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید