مگ بلاگ

ایلان ماسک به‌روزرسانی‌های بزرگ جدیدی را در تسلا رودستر فاش می‌کند، از جمله زمانی که می‌توانید یکی را دریافت کنید

ایلان ماسک به‌روزرسانی‌های بزرگ جدیدی را در تسلا رودستر فاش می‌کند، از جمله زمانی که می‌توانید یکی را دریافت کنید

ماسک سال‌هاست که جانشین نسل اول تسلا رودستر گران‌قیمتی را که در سال 2008 معرفی شده بود، دست انداخت. در نهایت یک نمونه اولیه در اواخر سال 2017 با وعده های عرضه در سال 2020 رونمایی شد. پس از تأخیر دوباره در سال 2022، هنوز جایی پیدا نمی شود. سابقه ماسک در عدم موفقیت در وعده های تاریخ انتشارش می تواند حتی بزرگترین طرفداران ماسک را نسبت به اعلام اخیرش بدبین کند.

پیش از این گفته شده بود که نسخه تولیدی رودستر جدید دارای حداکثر سرعت بیش از 250 مایل در ساعت، شتاب صفر تا 60 در 1.9 ثانیه و برد 620 مایل است. با این حال، به گفته ماسک، تنظیمات جدید یک دقیقه از زمان شتاب آن کم کرد. این شاهکار کوچکی نیست، اگر واقعی باشد، و تنها به لطف SpaceX ممکن است.

مدیر عامل فناوری اولین بار در مورد همکاری تسلا و اسپیس ایکس در سال 2018 صحبت کرد. او به یک بسته اختیاری برای نسل بعدی رودستر اشاره کرد که “شامل 10 پیشران موشک کوچک است که به طور یکپارچه در اطراف ماشین چیده شده اند.” ماسک اظهار داشت که از این موشک ها برای بهبود ترمز، پیچیدن، حداکثر سرعت و شتاب استفاده می شود. او حتی اشاره کرد که ممکن است به ماشین اجازه پرواز بدهد. اما با این سرعت، ممکن است هرگز شاهد اجرای این پروژه بلندپروازانه نباشیم – به معنای واقعی کلمه و مجازی.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید