مگ بلاگ

ایلان ماسک جنگ خود با گوگل را پس از آخرین اتهامات هوش مصنوعی تشدید کرد

ایلان ماسک جنگ خود با گوگل را پس از آخرین اتهامات هوش مصنوعی تشدید کرد

بر کسی پوشیده نیست که ایلان ماسک معتقد است به اصطلاح “فرهنگ بیداری” مشکل ساز است. او اظهارات علنی بیشماری را در این زمینه بیان کرده است و به هیچ وجه مشخص نکرده است که معتقد است این طرز فکر سیاسی سمی است. در 22 فوریه، پس از راه اندازی Gemini، ماسک توییت کرد: “ویروس ذهن بیدار تمدن غرب را می کشد. گوگل همین کار را با نتایج جستجوی خود انجام می دهد. فیس بوک و اینستاگرام نیز. و ویکی پدیا.” او اشاره کرد که جایگزین جیمیل خود را منتشر خواهد کرد و شایعه‌ای دائمی در مورد ایجاد موتور جستجوی خود توسط او وجود دارد.

ماسک چندین اتهام جدید را در روزهای اخیر به این لیست اضافه کرده است: او جمینی را به نژادپرستی و جنسیت گرایی متهم کرده و همچنین ادعا کرده است که تلفنی با یکی از مدیران گوگل صحبت کرده است که گفته است رفع آن چند ماه طول می کشد. ماسک در توییتی که این مکالمه ادعایی را بازگو می‌کند، ادعا می‌کند که پاسخ او این بوده است که “من شک داشتم که لکه‌های بوروکراتیک بیدار شده گوگل *به او اجازه دهد این مشکل را برطرف کند.” او همچنین اعلام کرد: “تا زمانی که کسانی که باعث این امر شده اند از گوگل خارج نشوند، هیچ چیز تغییر نخواهد کرد، مگر اینکه سوگیری کمتر آشکار و مخرب تر شود.”

پست های دیگر او در این زمینه نیز به طور فزاینده ای نگران کننده شده است. او میمی را با عنوان “تفاوت بین تئوری توطئه و حقیقت چیست؟ حدود 6 ماه” به اشتراک گذاشت و اظهار داشت که “تمام تمدن ما در خطر است.” با این حال، به نظر نمی رسد که او فقط گوگل باشد. او همچنین اخیراً در مورد اینکه ویندوز از کاربران می‌خواهد هنگام راه‌اندازی یک رایانه شخصی جدید، یک حساب کاربری مایکروسافت ایجاد کنند، شکایت کرد و پیشنهاد کرد که این امر باعث می‌شود هوش مصنوعی شرکت به رایانه‌اش دسترسی داشته باشد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید