مگ بلاگ

این ابزار Ryobi تمیز کردن ماشین شما را راحت می کند

این ابزار Ryobi تمیز کردن ماشین شما را راحت می کند

هر وسیله نقلیه ای با گذشت زمان خرده ها و خرده ها و هر چیز دیگری را جمع آوری می کند، صرف نظر از اینکه چقدر مراقب غذا و سایر مواد زائد بالقوه هستید. ما کثیفی، تکه‌های چوب، گرد و غبار و کثیفی را با کفش‌هایمان ردیابی می‌کنیم – یا شاید چیزی به‌طور تصادفی روی صندلی، داشبورد یا زمین ریخته شود. اینجاست که جاروبرقی ها وارد می شوند.

ارزان ترین گزینه شما برای این مواقع احتمالاً جاروبرقی 18 ولتی One+ Hand است که با قیمتی در حدود 28.97 دلار به فروش می رسد اما به اندازه مدل های دیگر همه کاره نیست و شامل باتری نمی شود. از سوی دیگر، کیت جاروبرقی دستی 18 ولت یک+ شامل یک باتری است و می تواند از انواع ضمیمه های کیت لوازم جانبی جاروبرقی دستی 1-1/4 اینچی Jobsite استفاده کند که شامل شلنگ انعطاف پذیر، ابزار شکاف، نازل کف، و میله کششی است. . مبادله این است که این مسیر 79.97 دلار برای جاروبرقی با باتری و شارژر (یا 34.97 دلار فقط برای جاروبرقی) و کیت لوازم جانبی 34.97 دلار اضافی هزینه دارد.

آشفتگی های بزرگتر (و همچنین مرطوب) به چیزی بیشتر در امتداد خطوط 119 دلاری 18 ولت One+ 3 Gal نیاز دارند. Project Wet/Dry Vacuum یک طراحی فشرده را نوید می دهد و شامل یک شلنگ 6 فوتی، یک ابزار شکاف و یک نازل کاربردی است. یا اگر 3 گالن کافی نیست، 6 گال نیز وجود دارد. جاروبرقی مرطوب/خشک با قیمت 139 دلار به فروش می رسد. آنقدرها قابل حمل نیست اما قدرتمندتر است و دارای دو میله کششی، یک نازل کف، یک ابزار شکاف و یک شلنگ 7 فوتی است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید