مگ بلاگ

این ایستگاه شارژ Anker برای آیفون و اپل واچ شما ایده آل است

این ایستگاه شارژ Anker برای آیفون و اپل واچ شما ایده آل است

مکعب Anker 3-in-1 با MagSafe ایستگاه شارژ معمولی شما نیست. همانطور که از نام آن پیداست، به شکل یک مکعب است. بالای مکعب یک شارژر MagSafe برای آیفون شما است. این می تواند تا زاویه 60 درجه کج شود و به شما امکان می دهد ویدیوها را در آیفون تماشا کنید یا در حین شارژ شدن با صفحه نمایش تعامل داشته باشید. هنگامی که شارژر MagSafe بلند می شود، یک پد شارژ بی سیم برای AirPods یا سایر هدفون های سازگار زیر آن نشان می دهد. یک قفسه بازشو در کناری یک شارژر Apple Watch را در خود جای داده است.

به لطف MagSafe، آیفون شما می‌تواند با سرعت 15 وات شارژ شود – دو برابر سرعت شارژرهای بی‌سیم و متوسط ​​آجر شارژ. در آزمایش ما متوجه شدیم که آیفون 12 می تواند در کمتر از دو ساعت با این سرعت به طور کامل شارژ شود. شارژ اپل واچ سری 8 از 20 درصد به کامل کمتر از یک ساعت طول کشید. این از نظر سرعت بسیار چشمگیر است و به این معنی است که می توانید هر دو دستگاه را در صبح روشن کنید و قبل از اینکه آماده باشید از در خارج شوید، آنها را کاملاً شارژ کنید.

شارژر MagSafe همچنین برای شارژ شبانه آیفون شما ایده آل است. اگر آیفونی با نمایشگر همیشه روشن دارید، می‌توانید از حالت StandBy برای نمایش ویجت‌ها یا عکس‌ها روی صفحه استفاده کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید