مگ بلاگ

این بهترین ایالت ایالات متحده برای انرژی خورشیدی است

این بهترین ایالت ایالات متحده برای انرژی خورشیدی است

طبق یک مطالعه فوربس، کالیفرنیا با تجزیه و تحلیل رابطه هر ایالت با انرژی خورشیدی در سال 2023 در صدر قرار گرفت.

کالیفرنیا در حال حاضر دارای یک “سیستم خورشیدی قوی” با سرمایه‌گذاری‌های مستمر در سطح خدمات و فرصت‌های رشد شغلی است – و این از محل کار بالا شروع می‌شود، با حدود 76000 شغل خورشیدی در حال حاضر. 27.3 درصد از انرژی این ایالت از منابع خورشیدی تامین می شود و 38145 مگاوات انرژی خورشیدی در کشور نصب شده است. علاوه بر این، حدود 10.5 میلیون خانه عمدتاً با انرژی خورشیدی کار می کنند.

در نقطه مقابل طیف؟ داکوتای شمالی، که فوربس اشاره می‌کند، آب و هوای «نسبتاً مساعد» برای استفاده از انرژی خورشیدی دارد. علیرغم این هم افزایی، ایالت فقط دو مگاوات خورشیدی نصب کرده است که برق 145 خانه را تامین می کند و «به طور متوسط ​​0 درصد انرژی ایالت» را تامین می کند.

با این حال، به طور کلی، این مطالعه دلایل زیادی برای امیدواری ارائه می دهد. ایالاتی مانند آریزونا، نوادا و تگزاس به طور پیوسته در اجرای خورشیدی خود در حال صعود هستند. بسیاری از ایالت ها در وسط کشور نیز در مورد بهره برداری از انرژی خورشیدی در وسط قرار دارند.

شاید با معافیت های مالیاتی مناسب، مشوق ها، سرمایه گذاری ها و اقدامات مستقیم دولت، این ایالت ها بتوانند از کالیفرنیا استفاده کنند و انرژی سیاره ما را آفتابی نگه دارند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید