مگ بلاگ

این دوچرخه الکترونیکی 5G از فناوری ADAS به سبک Tesla برای سواری ایمن‌تر استفاده می‌کند

Orbic همچنین با دوچرخه برقی خود به عنوان یک دستگاه پخش در فضای باز رفتار می کند. برای این منظور، این شرکت سواری دو چرخ خود را به یک دوربین 64 مگاپیکسلی در جلو مجهز کرده است که به پخش زنده سفر کمک می کند. دوربین 2 مگاپیکسلی دیگری در بالای صفحه نمایش هدآپ وجود دارد که به عنوان یک واحد اطلاعات سرگرمی نیز عمل می کند.

همانطور که در بالا ذکر شد، Orbic دوچرخه الکترونیکی را بیشتر به عنوان یک وسیله متصل می‌کند تا فقط یک سواری الکتریکی. وب سایت رسمی Orbic همچنین پشتیبانی از 5G ارائه شده توسط Verizon و پشتیبانی از سیستم عامل اندروید را برجسته می کند. صفحه نمایش جزئیاتی مانند اطلاعات ناوبری، ردیابی مسیر، جزئیات باتری و اطلاعات دیگر را به نمایش می گذارد.

به لطف پشتیبانی 5G، دوچرخه Orbic همچنین به عنوان یک کانون اینترنت مستقل در سفرهای خارج از منزل عمل می کند. یکی دیگر از مزایای جالب، اتصال دوچرخه به دوچرخه است که تجربه مشترکی را برای سوارکاران در گروه ایجاد می کند و ایمنی را با ویژگی هایی مانند ردیابی در زمان واقعی افزایش می دهد. با توجه به ایمنی، یک سیستم تشخیص کلاه ایمنی نیز وجود دارد که تنها زمانی دوچرخه را روشن می کند که راکب کلاه ایمنی را بر سر بگذارد.

از نظر عملکرد، دوچرخه برقی با سرعت 45 کیلومتر در ساعت به اوج می رسد، اما این شرکت هشدار می دهد که محدودیت های سرعت محلی ممکن است منجر به تغییراتی در ارقام حداکثر سرعت شود. در حال حاضر، این شرکت فاش نکرده است که دوچرخه الکترونیکی آماده 5G خود چقدر قیمت دارد و چه زمانی به فروش می رسد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید