مگ بلاگ

این سیستم “Astroberry” برای Raspberry Pi به شما کمک می کند تا تمام تجهیزات نجومی خود را کنترل کنید.

این سیستم “Astroberry” برای Raspberry Pi به شما کمک می کند تا تمام تجهیزات نجومی خود را کنترل کنید.

هنگامی که روی Raspberry Pi بارگذاری می‌شود، سیستم Astroberry به شما امکان دسترسی به مجموعه عظیمی از نرم‌افزارهایی را می‌دهد که به دقت تنظیم شده‌اند، که هر کدام ارتقای مناسبی را در تنظیمات نجوم شما ارائه می‌دهند.

برای ارائه چند مثال، برنامه SkyChart افلاک نما به شما کمک می کند تا نمودارهای آسمان را برای مشاهدات خود آماده کنید و همچنین چشمی های خود را انتخاب کرده و جسم خود را پیدا کنید. برنامه تصویربرداری سیاره ای FireCapture به شما کمک می کند تا دید تلسکوپ خود را برای گرفتن ستارگان و سیارات خاص تنظیم کنید، عدسی ها و فیلترها را تنظیم کنید تا آنها را تا حد امکان واقعی ببینید.

از طریق استفاده از این برنامه‌ها و موارد دیگر، می‌توانید از راه دور هر تجهیزات نجومی متصل به رایانه، از جمله تلسکوپ، فوکوس، دوربین و غیره را کنترل و بهینه کنید. یک هات اسپات بی سیم نیز در راه اندازی Astroberry گنجانده شده است که به شما امکان می دهد تقریباً از هر کجا به آن و تجهیزات خود از راه دور متصل شوید. می توانید یک تلسکوپ در بالکن خود نصب کنید و آن را از محل کار خود راه اندازی کنید، یا آن را روی تپه ای نزدیک نصب کنید. تا زمانی که در محدوده سیگنال بی سیم قرار دارید، کنترل دارید.

Astroberry توسط شبکه گسترده ای از بیش از 5000 کاربر مستقر در 83 کشور مختلف نگهداری می شود. اگر اطلاعات ارزشمندی برای مشارکت دارید، خواه داده‌های نجومی تازه یا دانش کدنویسی باشد، شما نیز می‌توانید به توسعه مداوم سیستم کمک کنید.

نرم افزار Astroberry و همچنین تمامی مستندات مربوطه برای دانلود در وب سایت رسمی پروژه موجود است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید