مگ بلاگ

این شرکت Hi-Fi تلفن همراه ممکن است به احیای هدفون های سیمی کمک کند

این شرکت Hi-Fi تلفن همراه ممکن است به احیای هدفون های سیمی کمک کند

قابل درک است که NHB15s Questyle ممکن است در محدوده قیمت همه نباشد. با این حال، روندها همیشه به عقب برمی‌گردند، و تنها چیزی که لازم است یک سلبریتی یا تأثیرگذار برای خرید هدفون سیمی است، و آنها دوباره مورد توجه قرار خواهند گرفت. به عنوان مثال، مدت کوتاهی پس از اینکه Questyle NHB15s را کنار گذاشت، Hidizs رقیب هدفون سیمی خود را با انرژی DAC معرفی کرد، پس چه کسی می‌تواند بگوید که این هدفون باعث ایجاد ترند نخواهد شد؟

در واقع، تعداد زیادی هدفون سیمی وجود دارد که ارزش پولی که در حال حاضر در بازار وجود دارد، دارد. شرکت‌هایی با نام تجاری مانند SteelSeries، Bose، Skullcandy و غیره هرگز صنعت هدفون سیمی را ترک نکردند. و در حالی که آن‌ها با نیمی از ویژگی‌های Questyle و Hidiz ارائه نمی‌شوند، اما اگر NHB15s خارج از محدوده قیمتی شما باشند، کسری از قیمت و عقب‌نشینی‌های باورنکردنی هستند. تنها مشکل این است که بسیاری هنوز به جک 3.5 میلی متری متکی هستند، اما برخی از گزینه های USB-C در دسترس هستند.

با کمال تعجب، اپل، شرکتی که پیشگام انتقال به هدفون های بی سیم بود، اخیراً به بازار سیمی بازگشته است. با تغییر آیفون به USB-C، اپل هدفون‌های کم‌کلید را با قیمت کمتر از 20 دلار عرضه کرد که کاملاً با آیفون 15 و نسل‌های بعدی جفت می‌شود. بنابراین، اگر در افرادی که از هدفون های سیمی استفاده می کنند افزایش ناگهانی مشاهده کردید، نگویید ما به شما هشدار نداده ایم.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید