مگ بلاگ

این قرارداد عضویت ستاره طلایی Costco با یک کارت فروشگاهی 40 دلاری حتی شیرین‌تر است

این قرارداد عضویت ستاره طلایی Costco با یک کارت فروشگاهی 40 دلاری حتی شیرین‌تر است

این معامله در فصل تعطیلات شامل یک کارت دیجیتالی Costco Shop 40 دلاری برای شروع خرید و پس انداز است.* فرصت خود را برای دادن این هدیه ارزشمند به شخصی خاص در لیست خود از دست ندهید. این معامله توسط خریداران تایید شده به طور متوسط ​​4.4/5 ستاره رتبه بندی می شود.

تا 31 دسامبر ساعت 11:59 شب به وقت PT، می‌توانید این عضویت ستاره طلایی 1 ساله Costco و یک کارت فروشگاه دیجیتال 40 دلاری Costco* را فقط با 60 دلار دریافت کنید.

قیمت ها قابل تغییر است

*برای دریافت کارت دیجیتال Costco Shop، باید در زمان ثبت نام یک آدرس ایمیل معتبر ارائه دهید. اگر انتخاب کنید که یک آدرس ایمیل معتبر ارائه نکنید، یک کارت دیجیتال Costco Shop ایمیل ارسال نخواهد شد. فقط برای افراد غیرعضو در اولین سال عضویت آنها معتبر است. برای هر خانوار یک نفر را محدود کنید. غیر قابل انتقال است و نمی توان آن را با هیچ تبلیغ دیگری ترکیب کرد. اعضای جدید کارت فروشگاه دیجیتال Costco خود را ظرف 2 هفته پس از ثبت نام از طریق ایمیل دریافت خواهند کرد. کارت‌های فروشگاهی Costco به‌صورت نقدی قابل بازخرید نیستند، مگر در مواردی که قانون لازم باشد. کارت های دیجیتال فروشگاه Costco در پمپ بنزین ها، کارواش ها یا کیوسک های فود کورت پذیرفته نمی شوند. عضویت Costco 60 دلار در سال است. عضویت اجرایی 60 دلار هزینه ارتقاء اضافی در سال است. هر عضویت شامل یک کارت خانگی رایگان است. ممکن است مشمول مالیات فروش باشد. Costco تمام ویزا کارت ها و همچنین پول نقد، چک، کارت های نقدی/عابر بانک، EBT و Costco Shop Card را می پذیرد. بخش ها و انتخاب محصول ممکن است متفاوت باشد.

**خدمات توسط اشخاص ثالث به اعضای Costco ارائه می شود.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید