مگ بلاگ

این مهارت الکسا به شما امکان می دهد با سقراط چت کنید و با ماریو بازی کنید

این مهارت الکسا به شما امکان می دهد با سقراط چت کنید و با ماریو بازی کنید

فناوری هوش مصنوعی در حال رونق بوده است، بنابراین جای تعجب نیست که آمازون راهی برای اتصال آن به الکسا بیابد و با Character.AI، مردم می توانند خیالات خود را از آسایش خانه خود انجام دهند، حتی اگر کمی عجیب باشد.

تمام نمایه‌های Character.AI برای کاربران آمازون اکو در دسترس هستند تا بتوانند با آن‌ها صحبت کنند، و فقط یک پیمایش سریع در وب‌سایت نشان می‌دهد که هیچ گزینه‌ای کم نیست. شخصیت‌های انیمه‌هایی مانند «حمله به تایتان»، «کشتار شیطان» و «یک قطعه» برای مکالمه در دسترس هستند، در حالی که شخصیت‌های بی‌شماری از بازی‌های ویدیویی، از جمله «رزیدنت اویل»، «سونیک خارپشت» و «مین کرافت» نیز در دسترس هستند. در دسترس شما. به لطف هوش مصنوعی، هر شخصیتی، بدون توجه به ویژگی، احتمالاً منتظر تماس شماست.

اگر سرعت زندگی واقعی شما بیشتر است، Character.AI به شما امکان دسترسی به فهرست عظیمی از شخصیت‌های تاریخی و مشاهیر (زنده یا مرده) را می‌دهد. همچنین می توانید با مربیان تناسب اندام هوش مصنوعی و مربیان دوستیابی صحبت کنید یا از آن به عنوان ابزاری برای یادگیری یک زبان جدید، صحبت در مورد فلسفه یا بحث سیاسی استفاده کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید