مگ بلاگ

این ویژگی آیفون یک مرحله شست و شوی پیچیده را آسان می کند

بر اساس یک پست TikTok که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است، یک امتیاز Visual Look Up که ممکن است بسیاری از آن آگاه نباشند، شامل مدیریت صحیح توده‌های لباس‌های شسته شده، به‌ویژه لباس‌هایی است که فقط نمادهایی در برچسب دستورالعمل‌ها دارند. این چیزی است که شما انجام می دهید:

  1. از برچسب دستورالعمل مراقبت از لباس خود عکس بگیرید.
  2. برای باز کردن عکسی که به تازگی گرفته اید، برنامه Photos را اجرا کنید.
  3. به نوار منو زیر تصویر، به ویژه دکمه Info (نماد “i” با یک دایره در اطراف آن) نگاه کنید. اگر گرافیک ستاره ای کوچک در کنار آن باشد، به این معنی است که Visual Look Up در دسترس است.
  4. روی دکمه اطلاعات درخشان ضربه بزنید.

اگر نماد خیره‌شده «i» را نمی‌بینید، سعی کنید دوباره عکس بگیرید یا جهت عکس را تغییر دهید تا برچسب به پهلو نباشد. هنگامی که روی دکمه Info ضربه بزنید، باید گزینه ای را در زیر تصویر خود مشاهده کنید که می گوید “Look Up Laundry Care”. برای دیدن نتایج روی آن ضربه بزنید.

هر نماد لباسشویی که توسط سیری شناسایی می شود باید روی صفحه ظاهر شود، همراه با توضیح کوتاهی درباره معنای آن. با ضربه زدن روی یک ورودی نماد خاص، صفحه جدیدی باز می شود که جزئیات برنامه مربوطه بیشتری دارد.

تا زمانی که یک مدل آیفون سازگار دارید که از به‌روزترین نسخه iOS استفاده می‌کند، باید بتوانید از طریق رول دوربین خود به Visual Look Up دسترسی داشته باشید تا بیشتر عکس‌های فوری برچسب لباس خود را مشاهده کنید. این ویژگی هنوز هم فضای زیادی برای بهبود دارد، بنابراین هر بار منتظر پاسخ دقیق نباشید. بر اساس آزمایش، نمادهای خاصی توسط سیری شناسایی نشدند، به ویژه نمادهایی که در لباس های مارک های کمتر شناخته شده ظاهر می شوند. با این حال، در بیشتر موارد، باید بتواند به شما در تسریع فرآیند مرتب‌سازی، شستشو و خشک کردن لباس‌ها کمک کند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید