مگ بلاگ

این ویژگی داخلی آیفون شما را به یک ماشین نویز سفید تبدیل می کند

اپل این ویژگی را «صدای پس‌زمینه» می‌نامد، اما دقیقاً همان‌طوری عمل می‌کند که از یک دستگاه نویز سفید انتظار دارید. در اینجا نحوه تبدیل آیفون خود به یک دستگاه نویز سفید بسیار مناسب آورده شده است.

1. برنامه تنظیمات را باز کنید، به پایین بروید و Accessibility را انتخاب کنید.

2. در زیر منوی Hearing، گزینه “Audio & Visual” را انتخاب کنید.

3. روی Background Sounds ضربه بزنید، آن را تغییر دهید و روی Sound کلیک کنید تا گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

وقتی به صفحه منوی Background Sounds برگردید، گزینه هایی برای تنظیم صدا پیدا خواهید کرد. می‌توانید میزان صدای خود را کم یا زیاد کنید و همچنین می‌توانید میزان صدای پس‌زمینه را هنگام پخش آن در کنار رسانه‌های تلفن خود تعیین کنید. در نهایت، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا هنگام قفل شدن صفحه، صداها همچنان پخش می‌شوند یا خیر.

اکنون، هنگامی که این ویژگی را امتحان کردید و متوجه شدید که زیاد از آن استفاده می‌کنید، می‌توانید از منوی تنظیمات زمان دسترسی به آن را کاهش دهید. فقط مراحل ساده زیر را کامل کنید:

1. تا زمانی که صدای مورد نظر خود را انتخاب کرده اید، به منوی Accessibility بروید.

2. به منوی عمومی بروید و بر روی Accessibility Shortcut ضربه بزنید.

3. Background Sounds را انتخاب کنید و مطمئن شوید که یک تیک آبی در کنار آن وجود دارد.

دفعه بعد که نیاز دارید آیفون خود را به دستگاهی با نویز سفید تبدیل کنید، به سادگی سه بار پشت سر هم روی دکمه کناری ضربه بزنید. صدای پس زمینه مورد علاقه شما بلافاصله پخش می شود. همچنین می توانید با فعال کردن Back Tap در آیفون خود به این ویژگی دسترسی داشته باشید.

هر زمان که می‌خواهید در یک محیط پر سر و صدا کار یا مطالعه کنید، یا شاید برای استراحت در تلاش هستید، این ویژگی بسیار خوب اپل می‌تواند به شما کمک کند تا تمرکز یا آرامش داشته باشید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید