مگ بلاگ

این ویژگی iOS 17 ارسال یک عکس یا ویدیوی اخیر را در آیفون شما آسان می کند

این ویژگی iOS 17 ارسال یک عکس یا ویدیوی اخیر را در آیفون شما آسان می کند

با فرض اینکه آیفون شما آخرین نسخه iOS را اجرا می کند، وقتی Messages را راه اندازی می کنید و یک مکالمه متنی جدید یا موجود را باز می کنید، باید به منوی قابل ارتقا یا نماد “+” در گوشه سمت چپ پایین صفحه دسترسی داشته باشید. معمولاً، وقتی روی آن ضربه می‌زنید، باید برخی از برنامه‌هایی را که معمولاً همراه با یک پیام متنی استفاده می‌شوند، ببینید، از جمله ویژگی‌های اپل که باید آن‌ها را امتحان کنید و بیشتر از آن‌ها مانند Stickers، Check In و Memoji استفاده کنید. اگر می‌خواهید برای شخصی عکس یا ویدیو بفرستید، می‌توانید منوی قابل ارتقا را اجرا کنید و روی دوربین یا عکس‌ها ضربه بزنید.

اگر می‌خواهید دومی را انجام دهید، یک راه کارآمدتر – و به ظاهر پنهان – برای انجام این کار وجود دارد. به جای اجرای چندین ضربه برای رسیدن به رول دوربین خود، فقط می توانید نماد “+” را به مدت طولانی فشار دهید. این حرکت بلافاصله تصاویر و ویدیوهایی را که در برنامه Photos دارید نمایش می دهد. برای مشاهده بهتر، انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا برنامه Photos کل صفحه آیفون شما را اشغال کند و بتوانید مواردی را که می‌خواهید به پیامی پیوست کرده و ارسال کنید جستجو یا انتخاب کنید.

به غیر از پیمایش در کل رول دوربین خود، می‌توانید از نوار جستجو نیز برای پیدا کردن عکس‌ها، افراد، اشیاء یا مکان‌های خاص برای پیوست کردن استفاده کنید. همچنین، می‌توانید روی برگه آلبوم‌ها ضربه بزنید و جستجوی خود را براساس پوشه یا نوع رسانه فیلتر کنید. بر اساس آزمایش، محدودیت ضمیمه کردن 20 عکس و ویدیو در هر پیام متنی دارید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید