مگ بلاگ

با باز شدن لیست انتظار، رنج روور الکتریک در افق است

با باز شدن لیست انتظار، رنج روور الکتریک در افق است

همزمان با افتتاح لیست انتظار، لندروور فرآیند آزمایش نمونه اولیه خود را برای اصلاح خودروی الکتریکی جدید خود آغاز کرده است. Range Rover Electric در نظر گرفته شده است که عملکردی قابل مقایسه با Range Rover V8 داشته باشد، اما با بی صدا و کارایی همراه با یک موتور الکتریکی. این خودرو دارای معماری 800 ولتی است که به آن امکان می دهد در تمام شبکه های شارژ عمومی شارژ شود، که به نوبه خود از انواع ویژگی های لوکس کابین که رنج روورها به آن معروف هستند، پشتیبانی می کند.

مدیر اجرایی مهندسی محصول JLR، توماس مولر، می نویسد: «ما در تلاش هستیم تا آرام ترین و زیباترین رنج روور ساخته شده را ایجاد کنیم. “مواد جادویی که زیربنای موفقیت Range Rover هستند، بدون تغییر باقی می مانند: طراحی جاودانه، کاهش دهنده، کابینی آرام، و قابلیت رفتن به هر کجا – اما اکنون با آلایندگی صفر در اگزوز ارائه می شود.”

“و همانطور که در طول تاریخ تکرار شده است، رنجروور به تعیین استانداردها ادامه خواهد داد. اولین نمونه در نوع خود. یک SUV لوکس الکتریکی که می تواند وعده Range Rover را برآورده کند. یک محصول لوکس واقعی جهانی که هنوز در صنعت دیده نشده است.”

علاقه مندان به اطلاع از آخرین پیشرفت های Range Rover Electric می توانند به لیست انتظار در وب سایت Range Rover بپیوندند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید