مگ بلاگ

برنامه صفحه کلید GIF آیفون خود را در صورت ناپدید شدن از iMessage کجا پیدا کنید

برنامه صفحه کلید GIF آیفون خود را در صورت ناپدید شدن از iMessage کجا پیدا کنید

پیش از این، برای کسانی که برنامه را نصب کرده بودند، مجموعه GIF صفحه کلید GIF با ضربه زدن روی نماد “+” در مکالمه برنامه Messages و سپس ضربه زدن به More یا کشیدن انگشت به سمت بالا روی صفحه قابل دسترسی بود. با این حال، بر اساس آزمایش، دیگر به عنوان یک گزینه در منوی قابل ارتقا جدید قابل مشاهده نیست، بسیاری از کاربران آنلاین ادعا می کنند که پس از به روز رسانی دستگاه خود به آخرین iOS، ناپدید شده است.

خب الان کجاست؟ پس از بررسی بیشتر – و همچنین توسط برخی از کاربران آنلاین تأیید شد – به نظر می رسد میانبر صفحه کلید GIF به گزینه Stickers منتقل شده است. در اینجا نحوه رسیدن به آن آمده است:

  1. یک مکالمه را در برنامه پیام‌ها باز کنید.
  2. روی نماد “+” در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید.
  3. استیکرها را بزنید.

در بالای کشوی برچسب، همه برنامه‌های سازگار با پیام‌های شما قرار دارند که برچسب‌های مخصوص به خود را نیز دارند. به سادگی با کشیدن انگشت به چپ در میان گزینه‌ها حرکت کنید تا نماد صفحه‌کلید GIF را ببینید. برای تغییر محل قرارگیری آن روی نوار گزینه استیکر، روی Edit ضربه بزنید، نماد همبرگر را در کنار صفحه‌کلید GIF طولانی فشار دهید و آن را به بالای صف بکشید. پس از زدن Done، صفحه کلید GIF باید بلافاصله با انتخاب گزینه Stickers از منوی اصلی قابل ارتقا ظاهر شود.

دلیل تغییر مکان میانبر صفحه کلید GIF در برنامه Messages ساده است: اپل به برنامه خود برای ایجاد یک رابط پیام متنی سازمان یافته تر پایبند است. بر اساس آزمایش، سایر برنامه های شخص ثالث که مجموعه ای از برچسب های خود را نیز ارائه می کردند نیز از منوی اصلی قابل ارتقا ناپدید شدند. دقیقاً مانند صفحه کلید GIF، اکنون به بخش استیکرها منتقل شده اند. از برنامه‌های سازگار با برچسب، فقط Memoji همچنان در منوی اصلی ظاهر می‌شود، زیرا به عنوان یک برنامه دوربین نیز عمل می‌کند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید